1/18/2019

Glow


Pozerki satin dress, Saint Laurent bag

67 comments:

  1. A ciężko o zdjęcie z przodu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie planowałam wrzucać tych zdjęc tutaj - miały być tylko na insta

      Delete
  2. Jesteś zachwycająca <3 Obserwuję Cię już tyyyle lat i niezmiennie uwielbiam Twoją estetykę :)

    ReplyDelete
  3. Laurko, kto jest dla Ciebie największą inspiracją?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie skupia się to w jednej osobie, raczej taka wypadkowa wszystkiego, co zobaczę i mi się spodoba

      Delete
  4. z tych świeczek trudon bardziej podoba ci sie rózowa Maria Antonina czy ta niebieska która masz alexandre empire? jakbyś miała wybrać jedną

    ReplyDelete
  5. co sadzisz na temat stosowania botoksu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. zdecydowanie warto prewencyjnie i właśnie za młodu w miejsca, do których marszczenia mamy tendencję. nie mówię o zabotoksowaniu całej twarzy. ja mam botoks między brwiami na czole "lwia zmarszczka", po co później mieć tam zmarszczkę a bezwiednie często marszczyłam czoło w tym miejscu. ludzie mylą botoks z wypełniaczami, dobrze podany nie zmienia nic w wyglądzie twarzy

      Delete
    2. matko boska, tylko trochę sławy i pieniędzy i się zaczęło...gigantyczne usta, nowy nos, wielkie implanty, botoks...dziewczyno, co będzie za 10 lat?!gdzie się podziała Twoja naturalność? :(

      Delete
    3. No właśnie o tym mówiłam. Ludzie ładują kupę kasy w kremy, które nie działają. Jeżeli ktoś ma okolice, do której mocnego mimicznego marszczenia ma tendencje to botoks jest jedynym sposobem, żeby W PRZYSZŁOŚCI nie mieć w tym miejscu zmarszczki i nie wyglądać jak wiecznie wkurzona. To nie działa tak, ze w ogóle nie możesz tym miejscem ruszać, a po prostu jest zrelaksowane i nie robisz tego bezwiednie non stop. Come on, wszyscy tego używają a nikt nie napisze, hahaha, tylko dlatego, ze dla wielu osób, które nie ogarniają tematu słowo BOTOKS jest synonimem wszystkiego co sztuczne - wypełniaczy, silikonu, liftingu a to zupełnie coś innego i niezmieniającego zupełnie NIC w twarzy wizualnie a jedynie owocującego na przyszłość. Z reszta Twój komentarz to dowód na to, ze nie ma co się dziwić. Oczywiście szczerość jak zwykle przyniesie mi jedynie jakieś kosmiczne insynuacje, wiec po co dzielić się z kobietami dobrymi radami. Lepiej nie mówić nic a za 15 lat twierdzić, że gładka skóra to zasługa kremów PS. Gigantyczne implanty? dobrze wiedziec

      Delete
    4. i dobrze, że o tym piszesz. większość osób stosuje botoks wypełniacze (z rozsądkiem) to jest rodzaj dbania o siebie, kondycję skóry, mam 35 lat i też to robie od dłuższego czasu, a kremy używam polskich firm z wąskim składem , bo po co wydawać na krem, który tak na prawdę cudów nie zdziała. nie martw się Laura głupimi komentarzami, piszą tak osoby, ktore albo nie znaja tematu albo nie mają kasy na tego typu pielęgnację, jak mi po 45 roku życia padnie owal twarzy to idę na lifting ;) a co, ktoś mi zabroni?:)

      Delete
    5. Laura, a ja cenię w Tobie to, że jesteś prawdziwa (szczera!). Jestem z Tobą od początku (czasy photobloga). Nigdy się nie zmieniaj!

      Delete
    6. Tez ostatnio zdecydowalam sie na botoks na czolo. W listopadzie jakoś dostalam raptem 6 jednostek i w sumie wciaz mi sie trzyma. Efekt jest na tyle naturalny, ze wciaz moge zmarszyc czolo ale nie tak bardzo mocno jak wczesniej. Na wiosne planuje powtorzyc :) spoko sprawa i miesnie sie rozluzniaja i cala mimika jest delikatniejsza.

      Delete
    7. http://data.whicdn.com/images/10128812/91176860_large.jpg

      Piękna byłaś zawsze a ludzie myślą chyba, że wraz popularnością wymieniłaś sobie całą twarz

      Delete
    8. 12:38 pewnie! a co do wąskich składów - właśnie ostatnio zaczęłam stosować takie proste kosmetyki i jestem bardzo zadowolona! czysty retinol raz w tygodniu i kwas hialuronowy z witaminą B5

      Delete
    9. Mozesz podpowiedzieć z jakiej marki to kremy? :)

      Delete
    10. Wkleisz retinol? Kwas hialuronowy z witaminą B5 to ten - Hyaluronic Acid 2% + B5?

      Delete
    11. na razie używam 0,5 i 1% :) tak, ten kwas. zrobię posta o tych kosmetykach, bo to rewelacja

      Delete
  6. Laura, masz pomysł gdzie kupić dżinsy z wysokim stanem i zwężaną nogawką (takie jak levi's 501 skinny- tych nie mogę nigdzie dostać)? próbowałam w Cos ale fatalnie leżą

    ReplyDelete
  7. Piękna, jaki masz rozmiar tej krótkiej puchowej kurtki z na-kd? zastanawiam się, czy przy szczupłej sylwetce i wzroście 178 lepsza będzie 36 czy 38 :) (o ile kiedyś będzie restock)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja mam największą :) jest krótka i tak fajnie szeroka. to moja ulubiona zimowa kurtka, noszę ją najczęściej

      Delete
    2. ooo, byłam przekonana, że masz mniejszą! dzięki :*

      Delete
  8. Cześć, kiedyś polecałaś chyba na instagramie tusz do rzęs, wydaje mi się że było do chanel, mogłabyś przypomnieć. Dzięki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chanel le rovolution de Chanel - najlepszy!

      Delete
  9. hej laura, a jak dlugo masujesz twarz luna? jeden cykl, czy wiecej? przyznam, ze kiedy ja sobie kupilam, siedzialam po 20 minut i szybko mi sie znudzilo... ale mam wrazenie ze jeden cykl to malo zeby masazem dokladnie objac cala twarz, dopiero kiedy po uzyciu pozostaje mrowienie i skora jest zarumieniona wydaje mi sie, ze beda efekty :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nieee, ja tylko jeden :) nie siedziałabym 20min, nie chciałoby mi się. po prostu myję nią buzię

      Delete
  10. Na jakiej podstawie lekarz dobierał Ci kształt nosa?

    przecież Twoja twarz jest teraz strasznie niesymetryczna. Jeśli nie wierzysz, to tutaj wyniki programu komputerowego http://i68.tinypic.com/103bvxj.png

    ReplyDelete
    Replies
    1. PROGRAM MNIE ZMIERZYŁ I OSĄDZIŁ, WYCHODZI NA TO, ŻE JESTEM MATEMATYCZNIE KRZYWA I BRZYDKA, SZACH MATTTTTT, LICZB NIE OSZUKASZ XD w ogóle skanowanie ludzi programem to świetne zajęcie na niedziele

      Delete
    2. O ja nie wierzę haha xDDD Serio ktoś sprawdza sobie w niedziele cudze nosy w jakimś programie? Absurd. Ludzie, znajdźcie sobie normalne zajęcie i nie doszukujcie się na siłę wad w Laurze, żeby się dowartościować xD

      Delete
    3. O boze, serio? SERIO???? Zaczynam powatpiewac w ludzi juz calkowicie, akysz zmije!!!

      Delete
    4. lol................ja prd... Laura, ale masz moc, no tak się poswiecic i znaleźć program, zmierzyć i wysłac....

      Delete
    5. Pro tip: jak denerwuje cię ze ktoś jest zajebiscie ładny i nie można się niczego doszukać oczami to warto spróbować sprawdzić go programem 😂❤️ Ale są tez pozytywne strony,jak masz szeroki nos to zawsze istnieje nadzieja ze program pocieszy i powie ze jest idealny i 100% match 😂 Szkoda tylko ze ten program to badziew z Facebooka który przy każdym zdjęciu daje inne wyniki.

      Delete
    6. dlaczego Laura niby...malo to jest psychofanek?

      Lora jesteś idealna <3

      Delete
    7. Lauro ...zaczynasz przyciagac tu jakies nawiedzone towarzystwo ..a moze to jedna osoba. :) w kazdym nrazie zerabiscie smiesznie sie te niektore wywody czyta . A teaz ide zmierzyc swoja gebe czy symetryczna ;)

      Delete
  11. Laura, orientujesz się skąd pochodzi płaszcz Jessici, który miała na sobie na premierze nowej edycji zapachu Chanel Chance?

    ReplyDelete
  12. Laura uwielbiam Twoje oryginalne stylizacje, najlepsze w blogosferze!
    Mam też pytanie i pomijając ten słodki początek pozwolę sobie je zadać,licząc na szczerą odpoweidź.
    Osoba, która chciałaby rozwinąć się w podobnym kierunku-stylizacje,blog,ig, ale bojąca się troszkę, nie wiedząca co z czym i jak, mam dużo mysli i pomysłów,a i tak nie udaje mi się zrobić nawet pierwszego kroku. Czy mogłabyś poradzić początkującej osobie, od czego zaczać i co robic,żeby to było DOBRE??

    ReplyDelete
    Replies
    1. myślę, że teraz to akurat warto zacząć od insta a na blogu rozwijać temat :) dziękuję! i myślę, że warto być wytrwałym - robi się coś fajnego, systematycznie, w sensie nie ma co się zniechęcać jak coś od razu nie owocuje atencją :)

      Delete
  13. sprzedaję torebkę półksiężyc Zosi Chylak: https://allegro.pl/oferta/torebka-polksiezyc-zofia-chylak-7760046861

    ReplyDelete
  14. Niedawno przeglądałam archiwum i to nawiedzone towarzystwo działa tu od lat. xD

    ReplyDelete
  15. Myślałaś kiedyś o zmianie na ładny rudy kolor, chociaż na krótko?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lora.... nie rób tego!

      Delete
    2. nie lubię kategorycznych stwierdzen, ale akurat rude wlosy są czymś, czego jestem pewna, że nigdy nie zrobię :)

      Delete
  16. Kurcze, Lora, dodaj już ten wpis o laserowym usuwaniu tatuaży,bo mnie nosi,żeby sobie zrobić,a tak to może się zniechęcę :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak wygoją mi się te strupy z ostatniego to dodaję :) bo po 3 sesji będzie już tak mocno wyblakły

      Delete
  17. Od jakiegoś czasu marzy mi się Alma od LV i poważnie ją rozważam, ale mam dylemat co do rozmiaru: BB czy PM. Chciałabym taką torebkę, z którą mogłabym spokojnie latać na codzień, z portfelem, iphonem 7 plus i jakimiś tam pierdółkami; taką, z którą mogłabym pojechać zwiedzać i spokojnie przełazić cały dzień bez odpadającego ramienia, bo za ciężka, i bez problemu, że nie mam przy sobie najważniejszych rzeczy, haha. Czy uważasz, że BB jest wystarczająco duża na takie całodniowe wypady "na miasto"? PM sprzedają bez paska, więc tutaj znowu czekałby mnie dodatkowy zakup, albo jakiś randomowy zakup paska, BB jest przesłodka. Jak w ogóle oceniasz jakoś swojej Almy i stan po latach? I czy pamiętasz, ile ona kosztuje w PL? Dziękuję za pomoc, piękna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. PM jest dla mnie za duża, ale ja ogólnie w torebce noszę mało rzeczy, zawsze kupuję małe i jestem przyzwyczajona. myślę, że BB jest wystarcxzająco pojemna jak ktoś nie nosi ze sobą zawsze rzeczy typu jakieś krople, chusteczki (ja nigdy nie mam, haha). mam w niej mały portfel (Duży się mieści, ale niewygodnie się wyciąga), mini kosmetyczkę, duży telefon, klucze, heetsy, iqosa i zawsze jest miejsce na wrzucenie czegos, więc jest dosyc pojemna. nie pamiętam ile kosztuje i jestem z niej zadowolona, wg mnie uniwersalny i warty zakupu model

      Delete
    2. bardzo, bardzo dziękuję za odpowiedź! coraz mniej się waham, bo właśnie uważam, że jest dość klasyczna, uniwersalna i nie jest jedną z tych "modowych" torebek, w trendzie <3

      Delete
  18. Laura czy robiłaś jakieś ćwiczenia ujędrniające na biust? Kiedyś Twoje piersi bez stanika lub w miękkim były bardziej... rozchylajace się a teraz masz takie fajne, stojące... <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jakieś kremy? W komentarzach piszą często o tym, że masz implanty, to jest przyczyną takich jędrnych piersi? Bo fakt, śledzę Cię od lat i kiedyś Twój biust wyglądał ciut inaczej, osmiele się napisać, że gorzej... Teraz są super, też mi się marzy trochę podnieść swoje :D

      Delete
  19. Masz 2 pary martensów? Podlinkowałabyś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jedną :) są w nowym poście podlinkowane do konkretnego modelu

      Delete
  20. sprzedaję półksiężyc torebkę Zosi Chylak: https://allegro.pl/oferta/torebka-polksiezyc-zofia-chylak-7795146101

    ReplyDelete
    Replies
    1. dlaczego chcesz sprzedać? źle się nosi?

      Delete
  21. Laura, masz jakiś swój ulubiony bronzer? :)Czy to ten ze zdjęcia? mam podobny kolor cery do Twojej, a ten który masz na zdjęciu wygląda super naturalnie! Proszę podaj dokładną nazwę :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. na tym zdjęciu mam bronzer armani neo nude A contour nr 21 :) super jest. z bronzerów w kamieniu najbardziej lubię chanel les beiges, Armani sun fabric i Bahama Mama theBalm

      Delete
    2. Dzięki, jesteś strasznie kochana!

      Delete
  22. https://trudon.com/us_en/home-fragrances/busts/alexandre.html
    czy ta swieca w kolorze grey lub stone Ci sie tez podoba czy tylko ten kolor empire?

    ReplyDelete
  23. Pięknie się prezentujesz! Gratulacje :D

    ReplyDelete