10/17/2017

Hello October!


Mango t-shirt, Palace sweatpants, H&M Trend coat, Louis Vuitton Alma BB bag, Balagan shoes

36 comments:

  1. Bedziesz nosic jeszcze ten szary płaszcz Isabel Marant x h&m?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, to był bardzo dobry zakup - w ogóle się nie machaci

      Delete
  2. Always so beautiful !! This look is so nice, such great fall vibe 😍😍

    https://ayamastour.wordpress.com/2017/09/26/sammer-is-over-so-heres-a-goodbye-outfit/

    ReplyDelete
  3. Ten płaszcz jest super - świetnie wyglądasz. Kupiłam sobie jakiś czas temu w wersji czerwonej, ale trochę się waham, czy go zostawić. Boję się, że czerwony trochę za bardzo gasi wszystkie inne elementy garderoby, no i że kolor za mocny, raczej bardzo kolorowo się nie ubieram (chociaż naprawdę efektownie wygląda taki akcent). Czy w ogóle podoba ci się ten czerwony? I jaki szalik czy chustę byś do niego/do wersji kolorystycznej z posta nosiła (bez czegoś na szyję to niestety nie da rady)? Z góry dzięki:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie lubię mieć jednej rzeczy w różnych kolorach a bardziej podoba mi się brązowy, ale czerwony też spoko! np. brązowe/czekoladowe dodatki by mi się do niego podobały

      Delete
  4. Jaki rozmiar płaszcza? Ciepły jest?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 40, raczej tak, większość zimowych mam takiej grubości

      Delete
    2. Lorka, widziałam gdzieś we wcześniejszym wpisie że używasz tej odżywki do włosów Maria Nila https://www.123hairandbeauty.co.uk/hair-products-c1/maria-nila-colour-refresh-pearl-silver-0-20-p8939
      Czy na pewno masz ten sam odcień tzn Pearl silver? Oglądałam filmiki na YT i to niby daje naprawdę srebrny efekt 😓 mam bardzo podobny odcień włosów do twoich w tej chwili, ale dekoloryzacja i farbowanie na jasny kolor zrobiły z moich włosów na końcach niezły durszlak, farba się wypłukuje, a z popielatego odcienia robi się złotowłosa -.-
      Podsumowujac pytanie: odcień silver czy odcień violet?
      Czy masz obecnie oprócz tego jakaś odżywkę godna polecenia na te nieszczęsne końce? Coś nawilżającego?... Dzięki, Kam.

      Delete
    3. mam silver a ostatnio fryzjerka doradziła mi, żebym dodawała do niego kroplę czarnej. ten produkt daje mocniejsze efekty na blondach, szczególnie jasnych. na włosach takich jak moje zmiana jest subtelniejsza, ale jak bardzo długo trzymam to rzeczywiście kolor się ochładza. obecnie nie stosuję nic na końce poza odżywką do spłukiwania z linii repair kevin Murphy :)

      Delete
  5. Laura, a co z Twoimi płaszczami z Max Mary?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem w sumie gdzie są, chyba w Katowicach

      Delete
  6. Co sądzisz o tej blyszczacej kurtce z Zary? Czy to blyszczenie przeszkadza w codziennych "stylizacjach"? Jaki masz rozmiar?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dla mnie mimo połysku neutralna, fajna jest! na pewno będę nosić na co dzień. mam 40 - krótka i szeroka

      Delete
  7. połączenie kolorów jest boskie! w życiu bym nie połączyła takiego brązu z granatem, ale jednak pasuje :) brawo!

    ReplyDelete
  8. Laura,
    pomóż, nie mogę się zdecydować... Kupiłabyś?
    ttp://www2.hm.com/pl_pl/productpage.0546386001.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. jest ok, ale nie kupiłabym. nie podoba mi się nagromadzenie dziurek w pasku i rzadko podobają mi się naszywane kieszenie, wolę wewnętrzne

      Delete
  9. L, będziesz kupować iPhone 8 lub X?

    ReplyDelete
  10. Będziesz zmieniać iphone na 8 czy czekasz na X? podoba Ci sie nowy design?

    ReplyDelete
    Replies
    1. X, o ile ekran nie będzie węższy niż w 7+ :) a kolor czarny, uprzedzając pytanie

      Delete
    2. Kurde nie chce zeby to jakos dziwnie zabrzmiało albo ze sie czepiam ale w sumie jestem ciekawa po co ci nowy telefon co roku? W iphonach zajebiste jest to ze sa nie do zdarcia i bez sensu chyba nowy kupować. Znaczy ja rozumiem ze to każdego indywidualna decyzja (bo czyja inna xD) ale czy osoby ktore kupują nowe co roku mogłyby napisac np tutaj czemu wlasciwie to robią? Moi znajomi odpowiadają tylko ze jest lepszy (chyba kupując rok po roku wiele się one nie różnią) albo bo mogą z abonamentu itd. Chętnie poznam inne opinie. Czy są tutaj fan boys (girls!) Apple? :d

      Delete
    3. teraz zmieniam ze względu na całkowicie nowy design a co roku ze względu na aparat :) to dla mnie najważniejsza rzecz w telefonie a zawsze jest duży skok jakościowy i później moje zdjęcia wydają mi się dziadowskie względem tego, jak mogłyby wyglądac

      Delete
    4. patrząc na specyfikacje - ekran X bedzie węższy od 7+, wiadomo nie są to duże wartości ale jednak

      Delete
    5. No właśnie ciekawa jestem czy na żywo przez to, ze wypełnia cały przód będzie wydawał się duży czy odczuwanlnie mniejszy niż ten w Plusach przez różnice w wymiarach ekranu połączona z mniejszym body. widziałam video, ale w rękach to zawsze inaczej

      Delete
  11. https://www.zara.com/pl/pl/kobieta/płaszcze/kurtki-puchowe/pikowana-kurtka-z-winylu-c499002p4791036.html jaki masz rozmiar tej kurtki?
    ubrałabyś do niej ta torebkę https://www.zara.com/pl/pl/kobieta/torby/wyświetl-wszystko/torebka-listonoszka-z-łańcuszkiem-i-tłoczeniem-c734144p4841232.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. wolałabym do niej mniej błyszcząca skore, ale ok

      Delete
  12. co do rozmiaru kurtki nieważne, wlansie zauważyłam odpowiedz wyzej

    ReplyDelete
  13. Super płaszcz No i te buty :) w cosie na promocji sa bardzo podobne, cos koło 60 euro i chyba sie skuszę.

    http://m2.hm.com/pl_pl/productpage.0559669001.html Masz te koszule? Jeżeli tak co myślisz na jej temat?;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te z cos są trochę płytsze :) koszule mam, fajna jest. ale bardzo szeroka w łokciach, na zdjęciach na stronie aż tak tego nie widać

      Delete
    2. Racja:) dziękuje za odpowiedz 😘

      Delete
  14. Laura,
    W temacie płaszczy jeszcze pytanie, podoba Ci się? cenny mają zabójcze, po przecenie trochę lepiej...myślisz, że warto?
    http://www.brunonowi.com/shop/dwurzedowy-welniany-plaszcz-w-pepitke

    ReplyDelete
    Replies
    1. miałam marynarkę i nie wiem skąd oni biorą te ceny. wolałabym kupić w H&M Trend (gdzie ostatnio mają składy typu 80%wełna a reszta poliamid) albo w Zarze, bo płaszcze tego typu są dosłownie wszędzie - wg mnie nie ma w nim nic lepszego niż w tych z sieciówki a nawet słabiej, bo on chyba jest bez podszewki (podobnie jak marynarki)

      Delete
  15. Laura, a czy nie chciałabyś może sprzedać tego camelowego płaszcza z Max Mary? Z chęcią bym kupiła :)

    ReplyDelete
  16. Dziewczyny! Może któraś z Was byłaby zainteresowana płaszczem, który w tamtym toku rekomendowała Laura ;)
    http://www2.hm.com/pl_pl/productpage.0416517001.html
    Rozmiar 36, bardzo fajny skład ;)
    W razie zainteresowania, piszcie: aleksandra.burdek@gmail.com

    ReplyDelete
  17. połączenie tego płaszcza i tych dresów to jakiś koszmarek

    ReplyDelete