8/25/2015

Russian mood


Olaf Hussein t-shirt, Gosha Rubchinskiy scarf, vintage leather jacket, Hugo Boss pants, Converse shoes

121 comments:

  1. L. orientujesz się choćby w minimalnym stopniu polityką międzynarodową i najnowszą historią? patrząc na szalik jaki wybrałaś mam wrażenie, że od kilku dobrych lat nie. rozumiem,że moda to moda i to poprostu zwykły szalik z kolorami i symbolem kraju, z którego pochodzi projektant, ale wydaje patrząc na całokształt działalności tego kraju - jest to lekko nie na miejscu. to tak jakby nosić swastykę III rzeszy w latach 40tych

    ReplyDelete
    Replies
    1. orientuję, nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego jak bardzo nietolerancyjne, uogólniające i szufladkujące jest to co w tym momencie wysmażyłaś. to nie jest sztandar z podobieństwem Putina, haaaalo

      Delete
    2. a ja się zgadzam z przedmówczynią... Może i uogólnianie, ale mimo wszystko bardzo nie na miejscu...

      Delete
    3. Anonim 4:23 nie zesraj się ukrainofilcu! Zachowanie rosyjskiej władzy jest haniebne ale nie przyrównuj tego durniu do działań III Rzeszy! Do książek i wyłącz internet, albo spożytkuj ten czas i poczytaj o symbolice na tym szaliku- co oznacza napis, co symbolizują gwiazdy, a nie harcerzyku zobaczyłeś skrawek czerwoności, gwiazdkę i już twój mały mózg dorobił sobie historię. ŻAL pałko

      Delete
    4. Anonim 7:09 trudno traktować poważnie to co mówisz, jesli mówisz to w taki sposób...

      Delete
    5. Anonim 7:09 wątpię by Laura potrzebowała tak marnej i wulgarnej obrony. W gębę jak w trampku po sezonie - "nie zesraj się" "żal" "pałko (?!)". Dobrze, że rok szkolny się zaczyna internet będzie bardziej wolnym miejscem od niewychowanej gimbazy. Aż szkoda, że są tu publikowane wypowiedzi takiej agresywnej lali bo każdy może wyrazić swoje zdanie, ale nie słownictwem patologi z bramy. Mówiono tak do Ciebie w dzieciństwie?
      Mnie jest szalik Laury neutralny, ale trochę kultury.

      Delete
    6. Anonim 2:36 nie czuj się dużo lepsza- prezentujesz dokładnie taki sam poziom co koleżanka 7:09

      Delete
    7. Wątpię, sama napisałaś tę żałosna wypowiedź 7:09 i teraz Ci wstyd? Słusznie! Chamstwo trzeba tępić i dobrze, że ktoś jeszcze zwraca na to uwagę. Jeśli to ty nasmarowalas, wstydź się bo powinnaś.

      Delete
    8. Anonim 11:54: chyba źle to odebrałaś i niepotrzebnie się unosisz- chodzi o to, że nie powinno się obrażać kogoś i pozwalać sobie na prywatne wycieczki, nawet jeżeli ten ktoś niekulturalnie wyraża swoje zdanie, a nawet obraża swojego adwersarza. Skoro uważasz, że prezentujesz wyższy poziom kultury osobistej, zwróć jej uwagę, umiejętność zachowania spokoju w takiej sytuacji pokaże twoją "przewagę", ale po co ta kipiąca nienawiść, którą aż ociekają napisane przez ciebie komentarze? Anonim 10:50 zachował się po mistrzowsku, bez zbędnych ceregieli zwrócił uwagę na styl wypowiedzi Anonima 7:09, ty natomiast zbyt emocjonalnie podchodzisz do całej sprawy lub po prostu złośliwie wyżywasz się na innych (dlatego według mnie nie powinnaś uważać się za lepszą od roztrzęsionego Anonima 7:09). Życzę więcej spokoju i pewności siebie

      Delete
  2. Kurde, w sumie trochę to smutne. Ciekawa jestem czy gdyby ten szalik był z polskim orłem itp to byś go założyła. Pewnie nie. Rosyjscy projektanci są spoko, blogerki również. Ale znak ZSRR to jakaś porażka. ale cóż, moda dla ślepych. Nie za taką Polskę mój dziadek i pradziadek walczyć. Tak, powiesz ze to zwykły szalik, owszem. Ale pewna symbolika się tu znajduje. Co innego założyć szalik na mecz jako kibic, co innego jeśli jest się z Rosji, ale sory Laura błagam Cie, czy jest on ci tak niezbędny?

    Monika

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten szalik jest takim samym stanowiskiem politycznym, jak twoje picie pepsi/coli, używanie telefonów iphone albo jeżdżenie na wakacje do Egiptu. No, no dziadek na pewno walczył, żeby wnusia siedziała na blogach modowych i była profesjonalnym internetowym trolem- wyjdź ze swojej klatki i zacznij żyć, tak, żeby dziadzio był dumny

      Delete
    2. Ha ha, w punkt.

      Delete
    3. Wybacz, ale coli nie pijam, iPhone nie mam, na wakacje do Egiptu nie jeżdżę. Wchodzę tu, że względu na sztukę i Laury gust książkowy czy filmowy. Twoj wypowiedź to nie znam się, to się wypowiem. A od mojego dziadka się odczep, w niewoli był i swoje wycierpial. Czy jestem troll, że wyrażam swoje zdanie? Chyba nie. Bo nie wyzywam nikogo od głupich pind itp. ☺ chyba za bardzo przezywasz moja wypowiedź.

      Delete
  3. z określeniem uogólniające jestem się w stanie zgodzić, ale nietolerancyjne? na czym polega owa NIETOLERANCJA w tym przypadku? nie wypowiadam się odnośnie a. całokształtu stroju b. twórczości projektanta, który chcąc nie chcąc dla niego,innych czy mnie samej pochodzi z rosji ale propagowania jakiejkolwiek postaci patrioryzmu rosyjskiego, co dla osoby, która nie pochodzi z tego kraju, lecz żyje poza i ma szanse spojrzeć na sytuacje z innego punktu widzenia. flage korei północnej też byś nosiła ?

    ReplyDelete
  4. Jak sprawuje się u Ciebie serum hylamide? Jest przeciwzmarszczkowe? Chodzi mi o prewencję. Czy raczej nie? A co myślisz o tym? http://hylamide.com/product/subq-anti-age-30ml

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja je kupiłam ze względu na nawilżanie, w sumie nie patrzę jeszcze na kosmetyki pod kątem przeciwzmarszczkowym. wydaje mi się, że nie ma nic wspolnego z zapobieganiem zmarszczkom. ale to serum tak jakby napina twarz, więc jak już ktoś je ma to też może dawać fajny efekt

      Delete
  5. Jezus, zastanawiałam się właśnie czy zleci się rusofobiczna zgraja i zacznie robić problem z niczego, mnie się szczerze mówiąc nawet nie chce tego skomentować, robię obiad i nie mam ochoty tłumaczyć się z tego, że noszę szalik z kolekcji gościa, który kocha swój kraj, mocno inspiruje się jego klimatem i próbuje przemycić to do swoich projektów, tak jak u nas np. Kupisz. Osobie, która widzi tutaj znak ZSRR proponuję założyć okulary lub dowiedzieć się jak on wygląda, bo to jest „MAŁA” róznica :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. czyli jednak wracamy do punktu wyjścia i ponownie pytam czy masz jakiekolwiek pojęcie o obecnej sytuacji geopolitycznej, polityce międzynarodowej i poczynań rosji nie tylko na arenie międzynarodowej ale też we własnym kraju? oprócz tego, że pewnie obiło Ci się o uszy, że zaanektowali krym, co? zestaw sobie to teraz z pojęciem, którego użyłaś ' rusofobiczna zgraja' i zastanów się czy było na miejscu. bo wg mnie było pokazem twojej całkowitej ignorancji jesli chodzi o to dlaczego obecnie propagowanie bez powodu symbolii rosji nie jest na miejscu. smacznego obiadku - zgodnie z dzisiejszym klimatem będa to bliny czy pielmieni?:D

      Delete
    2. Buahaha internetowi patrioci i obrońcy praw człowieka, którzy sami traktują swój kraj jak gówno, a Zachód mają za eden! Noszą ciuchy robione w chińskich/indyjskich fabrykach gdzie pracują dzieci i ludzi traktuje się jak gówno, nie patrząc na nic, truje się środowisko i niszczy atmosferę! Przeciwko temu nikt się nie zbuntuje, nikt nie zwróci uwagi, ale szaliczek od tych wstrętnych ruskich już trzeba skomentować i wyjeżdżać z dziadkiem który niby za coś tam walczył, ale tak na prawdę to mam go w dupie, nie dzwonię bo jeszcze by czegoś chciał i tylko wyciągam go w takich okolicznościach, bo przecież to że on coś robił, inklinuje mnie do pouczania innych. LUDZIE KURCZE OBUDŹCIE SIĘ

      Delete
    3. Anonim 6:50 a ty światowcu poczytaj sobie czym jest sztuka, wolność artystyczna, wolna wola, pomoc psychiatryczna i ból dupy- może ci się rozjaśni

      Delete
    4. "propagowanie bez powodu symboli rosji nie jest na miejscu" - haha anonimie jesteś zabawny! sierpu i młota nie widzę, więc w czym rzecz?

      Delete
  6. Zły Putin, zła Rosja, źli Rosjanie. Zejdźcie na ziemię.

    ReplyDelete
  7. haha Lau to chyba zbyt trudna stylizacja dla większości tutaj, powinnaś była pierdolnąć ostrzeżenie bo już parę faszjonelek ma mętlik w głowach ty rusofilkoooo!

    ReplyDelete
  8. czesc! w jakims starym poscie widzialem u Ciebie czapke z daszkiem z nike masz go jeszcze? nie chcialabys go sprzedac moze?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hej, tak, napisz na maila info@horkruks.com

      Delete
  9. Laura, masz przepiękną cerę i włosy :( zazdroszczę, jakie polecasz kremy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuje! ale wlosy mam teraz fatalne, fajne są tak do miesiaca po farbowaniu, pozniej wyblakła masakra, musze się wybrac do fryzjera! wszystkie kosmetyki, które polecam dodaję na bieżąco do zakładki beauty z prawej strony :)

      Delete
  10. A tak wql zli jesli wgl to sa ukraincy banderowcy(nie mowie,ze wszyscy,ale wystarczy posluchac jak co niektorzy sie wypowiadaja o Polakach)a niech sobie Putin robi co chce z historycznego i politycznego pkt widzenia ma jakies prawo by zajac Krym ale ja wam tego tlumaczyc nie bede.Juz przestancie sie tak tej Rosji bac jak nienormalni.Macie w glowach jakas medialna propagandowa sieczke.Lepiej zajmijcie sie tym co dzieje sie w Polsce,bo tu to sie dopiero zle dzieje a nie czepieacie sie kogos,ze chodzi w rosyjskim szaliku bo to az smieszne jest.We mnie ta stylizacja nie wzbudza zadnego niesmaku.A jak juz przy temacie,np poglady polityczne Laury tez mi sie nie podobaja ale to jesli chodzi o nasz kraj,natomiast nie bede tego komentowala bo kazdy ma prawo do swojego zdania,czasami takie rozne rzeczy wynikaja z niewiedzy,tu jak jest nie wnikam. ps lora jak zwykle fajnie,chociaz ubolewam,ze tak malo typowo kobiecych ciuchow prezentujesz majac taka figure i predyspozycje :D ale to teraz tez jest fajne,jakas forma zabawy,artyzmu i jakiegos takiego poczucia humoru,przynajmniej ja to tak odbieram.

    ReplyDelete
  11. Komentujacym wyżej polecam masc na ból dupy, a do Ciebie Laurko mam takie pytanie - co Cie urzeklo w zapachu CdD Avignon? Czy to prawda, ze pachnie Kosciolem? Gdzie mozna go kupic i w jakiej cenie? Czytalam duzo opinii na jego temat, i kam na niego ogromną ochotę :) pozdrawiam Cie serdecznie! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, pachnie katedrą, kadzidłem, rzeczywiście od razu nasuwa na myśl francuską gotycką katedrę z opisu :D. można kupić np. w Mood Scent Bar albo perfumerii Lulua w Krakowie, oba sklepy prowadzą sprzedaż internetową. to nie jest zapach, który każdemu się sposoba, a sama nie wyobrażam sobie go nosić na co dzień, jest bardzo ciężki, ale piękny

      Delete
  12. hahahha czytam te komentarze internetowych patriotów i nie moge XD ja tam uwielbiam estetyke Goshy i ubolewam że tak ciężko dostać jego koszulki :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeżeli polujesz na tę co ja to tutaj jest restock: http://www.huntingandcollecting.com/shop/3186--printed-hilfiger-tee-shirt-white.html :)

      Delete
    2. TAK TAK <3 Laura jak to jest z wysyłką do Polski z tej strony?

      Delete
    3. przesylka kosztuje 16 euro do Polski :)

      Delete
  13. Z takim myśleniem to Polacy nie mogliby nosić butów adidasa bo jego założyciel należał do partii nazistowskiej i produkował buty dla wehrmachtu, produktów Hugo Bossa tez nie bo Hugo Boss był przecież w NSDAP i produkował mundury SS i Hitlerjugend i można tak wymieniać i wymieniać.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niepotrzebne dopisywanie ideologii tam gdzie jej nie ma xd mi też się podoba estetyka Goshy a do ubioru nie mieszam żadnych politycznych ani ideologicznych przekonań

      Delete
    2. osoby, ktore oburzają się w komentarzach nie wiedziec czemu patrzą na ten szalik jak na jakis manifest typu "Rosja jest zajebista" a ja mam w dupie Rosje, uwielbiam projekty Goshy i to ukłon w stronę jego estetyki a nie jego kraju

      Delete
    3. sorry, jest nie po kolei, bo wykrylam blad i musialam przekleic! no, szkoda, ze niektorzy nie potrafią tego pojąć XD

      Delete
  14. Ile masz wzrostu?

    ReplyDelete
  15. Natalia S. to, że ty nie mieszasz, nie znaczy, że nikt tego nie robi, co więcej robi to większość ludzi... podejrzewam, że także ty tylko nieświadomie (o ile nie wkładasz na siebie zupełnie przypadkowych ubrań/połaci materiału,/skór zwierzęcych/innych tworzyw lub chodzisz całą dobę nago). Polecam lekturę Historii ubioru, nawet niewprawny czytelnik szybko pojmie, że to co na siebie zakładamy jest tak przypadkowe, jak wartości które wyznajemy...

    ReplyDelete
  16. szalik z symbolem zbrodniarzy, co bedzie nastepne, swastyka na rekawie? bycie skrajna ofiara mody i panujacych trendow powinno miec jakiekolwiek granice i nie musi isc w parze z ignorancja

    ReplyDelete
  17. Hej, mam takie "ciekawskie" pytanie i mam nadzieję, że mi odpowiesz ;) Dlaczego farbujesz włosy walcząc później z wyblakłym kolorem i odrostami skoro Twój naturalny kolor to brąz? Nie rozumiem tego, bo sama farbuję na brąz, ale mój naturalny kolor to ciemny blond i wiele bym oddała, żeby nie walczyć z odrostami.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bo jak farbuję wybieram chłodniejszy i trochę ciemniejszy odcień brązu. mój naturalny to coś takiego jak mam tutaj, mniej-więcej a wolę siebie w ciemniejszych

      Delete

  18. http://www.zara.com/pl/pl/kobieta/kurtki/płaszcz-futerkowy-c269184p2776931.html - pomijam skład i to że w ogóle jest sztuczny. ale jak oceniasz fason i kolor? :)
    Reply

    ReplyDelete
  19. sorry, że wścibsko pytam.. ciekawi mnie jak duża jest twoja garderoba i jaką masz miesięczną albo roczną przepustowość ciuchów? wiem, ze część sprzedajesz, ale na blogu ciągle widzę nowe rzeczy (co absolutnie nie jest niczym dziwnym w środowisku osób zajmujących się modą) i zastanawiam się czy da się to jakoś ogarnąć. pomijam temat pieniędzy bo to prywatna sprawa, poza tym zapewne dostajesz część ubrań ale interesuje mnie sama organizacja rzeczy, no bo w końcu trzeba to gdzieś pomieścić :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. dużą częśc ubran zostawilam w Katowicach. mam wieszak, na ktorym są moje ulubione aktualnie ubrania i szafę, w ktorej trzymam resztę. jak dlugo w czyms nie chodzę to od razu sprzedaję, nie lubię chomikować ubrań, i to sprawia, że nie mam aż takiego problemu z pomieszczeniem tych wszystkich rzeczy

      Delete
  20. Jestem pół polka pół Rosjanka i mowię w dwóch językach płynnie - jak w ojczystych. Spędziłam w Rosji sporo czasu / mam tam rodzine. Kocham język rosyjski, architekturę, kulturę. Moj tata Rosjanin jest przecudownym, kochanym człowiekiem, matka Polka - świrniętą manipulantką, katoliczka z bardzo wąskimi koralami która doprowadziła tatę do depresji.
    Są różni Polacy i rożnie Rosjanie :) Ale nie martwcie sie pewnie jakby gdzie w Belgii czy Szkocji jakas znana blogerka ubrała koszulkę z orzełkiem tez byłby to przypał i komenty w stylu 'O JA JEBIE TYLKO NIE PROMUJ TYCH BIEDAKÓW KATOLI STARA'
    Skoro Rosja jest putinowska, WSZYSCY są złymi, niemoralnymi ludźmi którzy chcą zapierodlic Ukraińców to Polska jest krajem prawicowo-katolickim wszyscy są zagorzałymi, głupimi, prymitywnymi katolami, z wąskimi horyzontami jak widać powyżej zgadza sie ?
    Z szabelka za Polske, aniołki moje, brawo, widzę ze szanowni panowi z PISu i Radia Maryja uzyskali cel sobie naznaczony a wy kotki jesteście na to dowodem.
    Cieszę sie jednak tak bardzo ze kontuujecie działania waszych zasranych babć , które chociaż mogą sie na temat Rosji wypowiedzieć, bo tak widziały wojnę. Ale wy kotki ile Rosjan znacie, byliście w Rosji?
    Ach nie zapomniałam karmicie sie widza z pudełka, Polsatu i Wyborczej no bo kurwa skąd wasza zasrana opinia jeszcze mogła sie wziac paszteciki moje kochany?
    Buźki żyjecie se w tych swych norach, ruchajcie swoich szpetnych chłopów i narzekajcie do jebanej usranej śmierci, so polish OH MY GOD, wow lovely

    Cheers

    ReplyDelete
    Replies
    1. twoje słownictwo jest wręcz prostackie, mam nadzieję, że papcio nad tobą pracuje

      Delete
    2. Co wnoszą wypociny tej dennej patologi z marginesu? Zasrana to jest Twoja babcia, gębą i psychika. Spłyn jak fekalia, które inteligencją grzeszą bardziej niż ty. Nie rozumiem po co tu wypowiedzi takiego śmiecia, który obraża nasz kraj. Nie podoba się to na białe niedźwiedzie do swoich kacapko.

      Delete
    3. A się kacapka podburzyla, jaka szkoda.

      Delete
    4. To już jest przegięcie. Zasrane babki? Z tego komentarza aż kipi głupota, prymitywizm. Gdyby ktoś napisał mocno nie pochlebny komentarz o Rosji pewnie nie zostałby opublikowany o słusznie, ale jak taki śmieć wyraża się w ten sposób o naszym kraju to jest super?
      Kobieto jesteś dnem, skąd być nie pochodziła wstyd, że Cię ziemia nosi. Mnie jest wstyd, że takie dno jest choćby w połowie Polką, a Rosji powinno być wstyd, że jesteś w połowie Rosjanka. Dno i wodorosty.

      Delete
    5. publikuję wszystko, nie wiem w sumie po co. czytam wypowiedzi 8:05 i 8:11, przeczytaj to dziewczyno kilka razy i zastanów się nad sobą, ja wiem, że w internecie jest się anonimowym ale... jak można się do kogoś tak zwracać? masakra

      Delete
    6. Wybacz Laura, ale wszystkie wypowiedzi są moim zdaniem adekwatne do poziomu tej pierwszej 11:07. Agresja choćby słowna rodzi agresję, prosty mechanizm. Na "kacapa" się oburzasz, ale agresja w stosunku do Twojej ojczyzny już Cię nic, a nic nie razi? Nie chcę Cię atakować, ale nie najlepiej to świadczy.

      Delete
  21. w półbutach z cos robiłaś może coś z podeszwą? zabezpieczałaś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie, ale warto od razu je oddać do szewca, może je podbić cienkim rzemieniem

      Delete
  22. Laurka, pytałam już tysiąc razy, ale trafiłam na moment, kiedy byłaś w Norwegii i nie odpisywałaś :( https://instagram.com/p/6xDX5Chhe6/?taken-by=horkruks jak byś nosiła tę koszulę? z jeansami mi się na mnie nie podoba, a chcę wyglądać ładnie, a nie tak typowo piżamowo. raczej awangardowo piżamowo, haha. uwielbiam tę koszulę, ale jeszcze nie wyszłam w niej z domu :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja bardzo żaluję, że nie zdążylam do niej dokupić spodni, chciałabym taki piżmowy total look. noszę też czasami d obciętych szortów levis jasnych + ostatnio zakładam ją bez tego paska. do bialych luznych spodni też spoko by wyglądała

      Delete
  23. Lauro, lubisz dzieci? Ile chciałabyś mieć? :) Patrzę na Ciebie i wydaje mi się, że jesteś niesamowicie ciepłą osobą, taką po prostu dobrą i życzliwą, mimo że na zdjęciach często robisz typowo bitch face ;) Czy masz czasem takie dni, że np. myślisz ogólnie o macierzyństwie, zatrzymujesz się na dziale dziecięcym i buszujesz w stercie tych wszystkich słodkich ciuszków? Ja tak czasem mam (to chyba wina pms), jakby szatan mnie opętał, haha! Zawsze chętnie się zgadzam, kiedy któraś z koleżanek podrzuci mi swojego małego potworka na kilka godzin, ale chyba niania ze mnie średnia - chociaż się staram ;) Kiedyś miałam taki pechowy dzień, że córka koleżanki wciągnęła do nosa mój kolczyk, którego wcześniej szukałam [*], pomazała koszule flamastrem, wysmarowała szminką ściany i uderzyła mnie huśtawką w głowę - miałam ochotę wyjść z siebie, usiąść na chodniku i wyć. Dosłownie. Po tym szalonym dniu mam porządną bliznę na czole ;) Bywasz przypadkową nianią, czy raczej unikasz towarzystwa maluchów?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem, kiedyś myślałam, że nie chcę mieć w ogóle, ale teraz myślę, że taaak. chyba jedno, ale na pewno nie w bliskiej przyszłości, jakoś po 30. obecnie nie mam kompletnie żadnych chęci na macierzyństwo,. lubię małe dzieci, takie 3 letnie najbardziej :D hahaha! <3 rzadko mam okazję przebywać z małymi dziećmi, mam kilka koleżanek z Katowic, które mają dzieciaki a niestety rzadko tam wpadam i nie ma okazji się spotkać

      Delete
  24. Your gorgeous, Laura! kisses from Russia❤️

    ReplyDelete
  25. Laurko, na jakim sprzęcie pracujesz? Chodzi mi o komputer jaki używasz i aparat jakim robisz zdjęcia (i obiektyw)? Z góry dzięki :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. macbook air + nikon d80 + obiektyw 1.8 50mm

      Delete
  26. http://www.hm.com/gb/product/85314?article=85314-B#/article=85314-B Jaką góre bys założyła by nie wyglądać jak na safari?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mnie się podobają w takiej wersji jak na modelce, w ten sposob bym je łaczyla

      Delete
  27. Hej, chciałam Cię spytać o studia- jak oceniasz poziom nauczania w Katowicach, a jak we Wrocławiu? Wiem, że tam byłaś na licencjacie, a tu na magisterskich, ale jestem ciekawa gdzie Ci się lepiej podoba. Pisałaś kiedyś, że zastanawiasz się nad studiowaniem prawa, rozumiem, że ta opcja już Cię nie interesuje, a co z kulturoznawstwem? Myślałaś, żeby dobrać jakiś drugi kierunek? Z góry dzięki za odpowiedź :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciężko mi to porównać, na każdym uniwersytecie jedne zajęcia są prowadzone lepiej, inne gorzej, ciężko to uśrednić. w ubiegłym roku zapisałam się na historię sztuki, ale zrezygnowałam, bo jestem leniem - taki jest głowny powód, bo wmawianie sobie, że zajęcia są nieciekawe (niektóre były, ale przecież nie wszystkie!) było usprawiedliwieniem do leżenia w ciepłym łóżeczku - nie chciało mi się wstawać i przestałam chodzić. w tym roku podchodzę do tego z większym zapałem

      Delete
    2. Zaczynasz od października historię sztuki na Uniwersytecie Wrocławskim?! <3

      Delete
  28. Żałosne niziny intelektualne tu komentują. Jedni wstydzą się Polski i udają śmiechu wartych wyzwolonych obywateli świata, drudzy spaliliby wszystko co z Rosji na stosie z uwagi na Ukrainę, która definitywnie lekceważy zaangażowanie Polski w ten konflikt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A czego się spodziewałaś? Debaty oksfordzkiej? Odwiedzasz internet raz do roku? Ani oryginalne, ani ciekawe to twoje spostrzeżenie...

      Delete
    2. Nie, no pewnie! Najlepiej przyklasnac i pozwalać, aby konwersacje na takim poziomie wspierały prawdziwe dyskusje. Świetny tok rozumowania, pogratulować!
      A patologiczne trolle tylko się cieszą, że robią z czyjegoś bloga śmietnik i mogą ulżyć swej frustracji, a że wiatr im między uszami wieje robią to w tak prymitywny sposób na jaki niedorozwiniety tok myślenia pozwala. Szambo tu gorsze niż na jakimś pudelku i jakaś moderacja by się jednak przydała.

      Delete
  29. http://www.zara.com/pl/pl/kobieta/kurtki/płaszcz-futerkowy-c269184p2776931.html - pomijam skład i to że w ogóle jest sztuczny. ale jak oceniasz fason i kolor? :)

    ReplyDelete
  30. strasznie jestem ciekawa jaki masz głos:D wgl wydajesz się być mega pewna siebie, taka otwarta i wyluzowana, nigdy nie miałaś problemów z powiedzmy własną samooceną np. jako nastolatka? albo nie masz jakichś oporów przed wystąpieniami publicznymi? :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. jako nastolatka chyba każdy miał coś do czego się uczepil :D a przed wystąpieniami publicznymi mam opory do teraz, może nie jakieś chorobliwe ale po prostu nie lubię

      Delete
  31. Ja akurat kocham Rosję, za eklektyzm estetyczny, piękne wzornictwo, niesamowitą muzykę ( szkoła kompozytorów rosyjskich nadała poważny bieg tworczośći na wielkie orkiestry), uwielbiam rosyjskie balety ( jest takie powiedzenie wewnętrzne, że ludzie dzielą się na zwykłych ludzi, tancerzy i tancerzy rosyjskich ). Dawna Rosja to też piękno republik, elementy orientalne, siła ich we wzornictwie i niesamowite klimaty ludowe. bardzo cieszę suę, że jest Gosha, gdyby go nie było należałoby go wymyślić, żeby przypomnieć światu o pięknie Rosji. Wprawdzie to nie mój klimat stylowy, ale Laura idealnie dopasiwała go do swojej estetyki. Ja jestem stylowo w strefie Ulyany Sergeenko...bliżej mi do ludowości, lubię kwieciste chusty na głowę...i więcej romantyzmu. Fajnie byłoby odrzucić niewolnictwo umysłowe, ake to chyba niemożliwe, więc pewnie stąd ta fala nieporozumień, ze na blogu modowym ludzie pozwalają sobie na wycieczki polityczne. To nie powinno mieć miejsca. W terminologii wedyjskiej nazywa się to błędem intelektu i jest przyrodzone umysłowi niestety....Są metody by z tym się uporać, ale to nie miejsce by o tym pisać. Są też ludzue organicznie ponad takimi błędami i to jest optymistyczne... Świetna stylizacja, pięknie wyglądasz

    ReplyDelete
  32. Podobają Ci się kurtki Carhartt?

    ReplyDelete
  33. laura,sprzedajesz aktualnie jakies buty??fajnie jak bys wystawila na faceboku,ale rzadko tam zzagladam,jesli masz cos do sprzedania to napisz gdzie można te rzeczy obejrzeć.

    ReplyDelete
    Replies
    1. na razie nie, ale będę robiła porządek w sneakersach i sprzedam chyba ciemnoszare Gazelle, bo mam jeszcze jasnoszare i czarne a te noszę bardzo rzadko. jutro wrzucę na previę

      Delete
    2. Ja mam do sprzedania buty :) Rozmiar 37

      Delete
  34. czy podoba Ci sie sam jezyk rosyjski? chialabys umiec mowic po rosyjsku ?

    ReplyDelete
  35. http://worldbox.pl/buty-reebok-instapump-fury-tech-m47611.html?gclid=COL68euex8cCFUTicgodNpoPpQ&gclsrc=aw.ds
    Co myślisz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. model mi się podoba ale kolor nie

      Delete
  36. Laura, ponowię mój komentarz odnośnie butów z COS (baleriny): Masz je? Zanosiłaś do szewca? Jaki jest stan Twojej podeszwy? Myślałam nad szewcem, nie wiem czy podpasuje i dobierze coś do tak cienkiej podeszwy (wiesz co mam na myśli). Zależy mi na Twojej odpowiedzi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie zaniosłam ale się zdzierają i powinnam to zrobić. wydaje mi się, że dobierze takie cienkie rzemienne podbicie, robiłam takie kiedyś w butach, ktore też miały cienką zdzierającą się szybko podeszwę

      Delete
    2. Dziękuję. Jaki masz rozmiar?

      Delete
  37. jak bylo na tauronie? na ilu dniach bylas? opowiedz cos ;<

    ReplyDelete
    Replies
    1. na 2, juz pisalam co mi sie najbardziej podobalo - Nils Frahm i Autechre

      Delete
  38. Może ktoś poszukuje? http://viewider.com/services/files/791/Y2FmYTM0.jpg http://www.ebay.com.au/itm/Women-ZARA-Cow-leather-Loafers-Moccasins-shoes-Zip-flat-shoes-black-ERP-119-/151465338902 http://www.afterdrk.com/wp-content/uploads/2014/03/afterdrk-outfitglittersocks2.jpg Rozmiar 37. Nowe skórzane z Zary z metkami (komplet metek) + paragon ze sklepu (obejmuje gwarancja). Przepraszam za spam!

    ReplyDelete
  39. Elo Laura mam takie pytanko, jakie torby na uczelnię polecasz? Tylko nie takie w kosmicznych cenach no i błagam nie mumu, strasznie mi się nie podoba :( Chodzi o to że jak znajdę już jakąś fajną czarną, prostą i skórzaną to mieści albo lapka albo książki a resztę rzeczy to chyba trzeba wpakować do siatki menelki w owoce bo nic już nie wchodzi :( Chyba takie worki typu MG też średnio się sprawdzają, co? I jeszcze druga sprawa, gdzie można kupić jakąś fajną klasyczną kurtkę North Face na zimę? Chodzi mi o sklepy stacjonarne, no chyba że na Zalando jest duży wybór (ciężko mi ocenić bo nigdy tam nie kupowałam tego typu rzeczy, ty chyba miałaś gdzieś w jakimś poście kurtkę NF, gdzie ją kupiłaś?). Cudowny blog i ta słynna a e s t h e t i c s również XD Całuski z tej części internetu :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm, kurcze nie widzialam nic w dobrej cenie fajnego ostatnio :< ja akurat do worków potrafię wcisnąc milion rzeczy :D ja swoją mam z Zalando :) dziękuję!

      Delete
    2. Dzięki za odpowiedź! :D A do worka MG mieści ci się na przykład macbook i jakieś książki/zeszyty + jakieś pierdołki czy to już raczej za dużo? Cykam się kupić torbę za tyle jeśli miałaby mi się zniszczyć z przeładowania :D Myślę jeszcze nad falabellą ale może mi się znudzić za jakiś czas, wolę coś klasycznego

      Delete
  40. Laura, nie rusza Cię ostra krytyka tzw. hejt?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama treść typowego hejtu już dawno przestała mnie ruszać, ale niefajny jest fakt, że ktoś kogo nawet nie znasz nie lubi Cię na tyle żeby siedzieć na Twojej stronie i wypisywać niemiłe rzeczy, dziwne to jest :D

      Delete
  41. Lorka, prosze prosze prosze napisz jak bylas ubrana na Tauronie, zawsze mam dylemat jak wyjsc na tego typu imprezy

    ReplyDelete
  42. Haha Laurko, kocham Cię za ten spodzień: http://www.net-a-porter.com/de/en/product/609017?cm_mmc=LinkshareUK-_-ADhu3BBAvHo-_-Custom-_-LinkBuilder&siteID=ADhu3BBAvHo-b.PMbCymB.jsA6XrFzyA3A jesteś moim mistrzem :D na serio nosiłabyś te wspaniałe paskudy, czy raczej podoba ci się sama koncepcja tych spodni, po prostu coś na czym można "zawiesić oko" w sieci?

    ReplyDelete
    Replies
    1. one mi się mega podobają, nosiłabym do klapków! :D

      Delete
  43. wolałabys wełniany szalik czarny czy camelowy? czy camelowy do granatu pasuje według Ciebie?

    ReplyDelete
  44. Mam nadzieję, że nie urażę Ciebie moim pytaniem: to są twoje naturalne usta czy efekt jakiegoś zabiegu? Intryguje mnie to, ponieważ wyglądają w porównaniu do twojej ładnej twarzy bardzo nienaturalnie, tandetnie i przypominają mi Kylie Jenner.

    ReplyDelete
    Replies
    1. powiększam usta kwasem hialuronowym

      Delete
    2. ładna twarz, ładne oczy i te nienaturalne napompowane usta... szkoda

      Delete
    3. a mi sie usta Laury bardzo podobaja, uroda pod jakas Wloszke mi podchodzi.. i w sumie dopiero trafilam na jej bloga, ale utonelam w nim po uszy .. super laska, piekna kobieta i vamp zarazem ! chyle kapelusik !

      Delete
  45. Hej Laura, nie wiem czy kiedyś miałaś kosmetyki Christophe Robina, polecam spróbować scrub do włosów i maskę, świetne efekty! http://m.lookfantastic.com/christophe-robin-cleansing-purifying-scrub-with-sea-salt-250-ml/10787030.html
    I http://m.lookfantastic.com/christophe-robin-regenerating-mask-with-rare-prickly-pear-seed-oil-250ml/10787026.html
    Cena wysoka ale naprawde warto kupić, mam świetne włosy po nim, próbowałam wielu (mam obsesje na punkcie kosmetyków) i ten daje świetne efekty - maska szczególnie

    ReplyDelete
    Replies
    1. zapiszę sobie w notatniku i sprawdzę kiedyś! dzięki :)

      Delete
  46. Lauro, czego aktualnie używasz do pielęgnacji ust?

    ReplyDelete
  47. https://www.zalando.pl/furla-piper-torba-na-ramie-onyx-fu151h020-q11.html co sadzisz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. fajna, ale nie podoba mi się jakos szczegolnie, Furla ma duzo fajniejszych torebek

      Delete
  48. Czy nikt, naprawdę nikt nie zauważył, że obok flagi rosyjskiej (o którą jest ta cała awantura w komentarzach) na szaliku jest też flaga Chińskiej Republiki Ludowej? Czy nie o to powinnyście się przypadkiem zapienić i rozgrzać do czerwoności, zamiast debatować o fladze putinowskiej Rosji? Przecież w ChRL łamane są prawa człowieka - to istne więzienie dla ponad miliarda ludzi, kraj, w którym wciąż istnieje system komunistyczny!!! Ale nie, Chin nie tykamy, bo przecież tam produkują się te wasze szmatki! Dzięki ciężkiej pracy Chińczyków i głodowym stawkom możecie w tych swoich nędznych H&M-ach kupować za bezcen jednosezonowe wdzianka. Ech... nie ma to jak świadomość polityczna w narodzie...

    ReplyDelete
  49. Laura, masz super włosy! Myjesz je rano czy raczej wieczorem?

    ReplyDelete
  50. Excited to see your new blog design...

    http://www.dresspecialsuk.com

    ReplyDelete
  51. CZesc Laura, mozesz tak nie siedziec na kazdym zdjeciu? Drazni mnie to nieco. Z gory dzieki. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  52. Laura chciałbym ci podziękować, bo nie wiem, czy gdybyś nie pisała o Goshy, to czy bym nad nim nie przeleciał, jak nad wieloma innymi pokazami. Tymczasem jest to pierwszy pokaz, przy którym się wzruszyłem. W pełni rozumiem twój powyższy rusofilski wyskok, bo niezależnie od Putina mamy wiele z tym krajem (również modowo i ogólnie estetycznie) wiele wspólnego.

    ReplyDelete