6/11/2015

Same shirt different day


H&M Trend shirt, Levi's 751 pants, Adidas Superstar shoes, Apart earrings

73 comments:

  1. Odpowiesz na komentarze pod postem z odżywką HIF? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, zaraz się zabiorę za komentarze :)

      Delete
  2. Sprzedaję nowe jeansy z Topshopu:
    http://allegro.pl/show_item.php?item=5443311233

    ReplyDelete
  3. Świetna ta koszula, może będzie na wyprzedaży letniej

    ReplyDelete
  4. http://vlep.pl/obrazek/6bcs20.jpg

    ReplyDelete
  5. myslsz, ze studiowanie na platnej uczelni jest przypalowe/gorsze?

    ReplyDelete
  6. duzo imprezujesz? jest tak, ze co piatunio imprezka? kiedys pewnie tak bylo? jestem ciekawa jak to jest w Twoim pryzpadku i czy jak juz idziesz to impreza na sto pro czy raczej rzadsze wyjscia na jakies piwo czy cos, napisz, proosze

    ReplyDelete
    Replies
    1. nieee, praktycznie w ogole nie chodzę na imprezy klubowe - nie ma nic ciekawego, tylko na pojedyncze fajne eventy. na piwo głównie do pubów

      Delete
    2. ale kiedys chyba duzo dosyc chodzilas, nie?

      Delete
  7. studiuję na 2, państwowej- ekonomię, prywatnej-język. sorry, ale nie ma porównania. na państwowej po 1 wszystko odbywa się z łaską i jest ogólne przeświadczenie, że STUDIUJĘ EKONOMIĘ NA PAŃSTWOWEJ JESTĘ ELITĄ. (patrząc na kolegów zdających w 18912289 poprawce mega mnie to dziwi). w prywatnej NIGDY nie miałam problemu z dziekanatem, bo panie ogarniają, że to ich praca i nie mogą robić nikomu łaski. i wiem, że zaraz ktoś napisze-płacisz to zdajesz, ale na państwowej też jest kasa od każdego studenta i dlatego trzymają każdego barana

    ReplyDelete
  8. uwielbiam Cię za ten norm core <3

    ReplyDelete
  9. Jaki masz podkład? I jest on mocno kryjący czy lekko? :) SUPER! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Clarins Everlasting Foundation, średnie krycie :)

      Delete
  10. Inglot 405? Najlepiej Ci w nim :*

    ReplyDelete
  11. Czytalas kiedys "Zmierzch"? :D co sadzisz? Hahaha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie, istnieje 308302922 innych głupot, na które wolałabym zmarnować czas :D

      Delete
  12. Siemka!
    słuchaj, mam pytanie do Ciebie :)
    widzę jak się ubierasz, jakie masz fity i wiem że ubierasz się tak codziennie :)
    Jestem ciekawa czy ludzie się na Ciebie patrzą na ulicy i czy komentują Twój wygląd, wiesz o co mi chodzi mam nadzieję :D u mnie w mieście to wystarczy że na czarno się ubierzesz i już się gapią, typowe Halinki i Januszki mierzą wzrokiem, wku*wia mnie to strasznie i jestem ciekawa jak ty do tego podchodzisz i czy Cię to wkurza i czy wgl zauważasz coś takiego, może to głupie ale jestem ciekawa, bo ja np dziś miałam czarne rurki czarny szal, najki czarne i szary płaszcz i rozpuściłam sobie włosy (mleczny blond) nie wyglądałam jak dziwoląg ani nic w tym stylu i już czułam wzrok innych, bardzo mnie to irytuje, dlatego chciałabym żebyś odpowiedziała :)
    odpowiesz? :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, już kiedyś o to pytałaś, pamiętasz? :D nie zauważam szczerze mówiąc w ogóle, chyba nie ubieram się aż tak dziwacznie żeby kogoś w większym mieście, gdzie dużo rzeczy się widzi mogłoby to dziwić, luźne spodnie nie są zbyt dużą ekstrawagancją :D

      Delete
    2. oja, ale jesteś wspaniała, moje gratulacje

      Delete
    3. wiem, pytałam ale nie odpowiedziałaś. Wiem że taki ubiór nie jest ekstrawagancją, Twój zapewne jak i mój ale mimo wszystko w moim zadupiu się gapią.
      I jeszcze jedno pytanko :)
      Nie irytuję Cię lub też nie wkurza jak patrzą się na Ciebie kolesie/faceci/tatki po 40-stce :D W sensie " ale laska" bo przyciągasz jednak wzrok urodą i ciałem :) Czy nie irytuje Cię to? po*ebane pytania ale jestem po prostu ciekawa :)

      Delete
  13. Lauro, czy odpowiesz na maila? :) pisałam do Ciebie w sprawie sukienki ecru, którą niedawno pokazałaś na blogu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. chodziło o kolor, czy jest biała czy ecru? odpisałam na takiego maila - jest ecru, jak na zdjęciach :) jezeli nie to napisz proszę jeszcze raz, bo nic innego nie mam

      Delete
    2. Już wysłałam ponownie, chodziło mi bardziej o rozmiar i materiał :) mam nadzieję, że dojdzie :)

      Delete
  14. Laura, proszę doradź. które lepsze? http://www.zara.com/pl/pl/kobieta/buty/zobacz-wi%C4%99cej/sanda%C5%82y-na-%C5%9Brednim-obcasie-z-paskiem-na-kostk%C4%99-c719531p2368056.html czy http://www.zara.com/pl/pl/kobieta/buty/zobacz-wi%C4%99cej/b%C5%82yszcz%C4%85ce-sanda%C5%82y-na-p%C5%82askiej-podeszwie-ze-skrzy%C5%BCowanymi-paskami-c719531p2773178.html ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. zadne nie są w moim klimacie, więc cięzko mi ocenic, ale te maja fajniejszy fason: http://www.zara.com/pl/pl/kobieta/buty/zobacz-wi%C4%99cej/b%C5%82yszcz%C4%85ce-sanda%C5%82y-na-p%C5%82askiej-podeszwie-ze-skrzy%C5%BCowanymi-paskami-c719531p2773178.html

      Delete
  15. Laura, czy mnie moje sokole oko myli?
    https://instagram.com/p/3y-UljBhd1/
    https://instagram.com/p/0fZyD3hhYY/

    Nosicie wspólnie ciuchy? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, nie :) zamówiłam ją dla siebie, ale na mnie była aż zbyt oversize i mój chłopak ją przejął

      Delete
  16. Lauraa jak się u Ciebie sprawdził zestaw joico k-pak? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. super, szamponu nadal używam :) tego tak pewnie nie widać przez ten wyblakły kolor ostatnio, ale kondycja moich włosów znacznie się poprawiła, nie kołtunią się tak jak przed podcięciem i kuracją joico

      Delete
  17. gdybyś miała kupić jeden trencz np. zamszowy lub porządny bawełniany to który byś wybrała? Zamszowego nie mam w ogóle a bawełniany jakiś by się znalazł ale kiepskiej jakości i niespecjalny fason? co byś poradziła?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bawelniany jest uniwersalniejszy, więc jak 1 o bawelniany

      Delete
  18. http://lookbook.nu/look/6123159-Karen-Millen-Dress-Oxford-Heels-Brassy-Buttons co sądzisz o tej beżowej sukience?

    ReplyDelete
  19. Laura, wiem,ze to klasyczne rzeczy, ale jaki masz pomysl na łączenie? Zawsze trafiasz w punkt ;)
    http://www2.hm.com/pl_pl/productpage.0280825001.html
    http://www2.hm.com/pl_pl/productpage.0283648001.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. spodnica nie wiem, nie podoba mi sie,
      szorty laczylabym np z tym podeslanym nizej: http://www2.hm.com/pl_pl/productpage.0270966001.html , glownie z roznymi koszulami. podobalyby mi się tez do wycietego body

      Delete
  20. nietypowe pytanie.
    Mam taką samą karnację jak Ty,włosy też ciemne, a co za tym (niestety) idzie - wszędzie dłuższe, ciemniejsze i widoczne włoski. Ty też masz podobnie? Że na nogach grubsze, ręce jak małpka i na brzuchu (zwłaszcza "ścieżka miłości)ciemne wlosy? Nogi i ręce spokojnie można golić, ale mam problem z brzuchem trochę, też tak masz? Jak sobie z tym radzić?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja naturalnie nie mam az tak ciemnych wlosow na glowie, mam mniej-więcej takie jak teraz a wlosy na rekach itd mam takie hmm złote a nie czarne, wiec nie doradzę niesetety :<

      Delete
  21. dokad pojechaliscie na weekend?

    ReplyDelete
  22. Mam głupie pytanie do tego kimona z le petit trou - nosiłabyś je jako sukienkę, czy tylko jako szlafrok? Nie mogę znaleźć na stronie wymiarów, jakie to jest długie i czy zakryje pupę. Zastanawiam się, czy ma kieszenie i czy ten materiał jest cienki.
    To ładna rzecz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jako sukienkę :) a jezeli bedzie lekko transparentne to pod spodem czarne majtki z wysokim stanem le petit trou albo czarne body

      Delete
  23. http://www2.hm.com/pl_pl/productpage.0270966001.html podoba Ci się?

    ReplyDelete
  24. lol byłam przekonana że ten post nazywa się same shit different day XD laura jesteś super <3

    ReplyDelete
  25. Uwielbiam ubierac sie cała na czarno,łącznie z torebka i butami, mam też ciemne włosy. Nie jestem jakimś gothem a wydaje mi się ze ludzie właśnie tak na mnie patrzą... :c co uważasz o looku total black??

    ReplyDelete
    Replies
    1. no nie wiem, jak kiedys mialam czarne wlosy to tez czasami wydawalo mi sie, ze tak wygladam - nie podobalo mi się to, zawsze chcialam brązowe wlosy zeby się tak nie czuć :D

      Delete
  26. co robisz w krakowie?

    ReplyDelete
  27. http://shop.mango.com/PL/p0/kobieta/odziez/sukienki/koszulowa-sukienka-z-wiazaniem/?id=41033610_99&n=1&s=prendas.vestidosprendas&ident=0_color14_0_1434214803289&ts=1434214803289 co sądzisz o takiej sukiencie? do jakich butów?

    ReplyDelete
  28. http://shop.mango.com/PL/p0/kobieta/odziez/sukienki/sukienka-z-fredzlami/?id=41020233_99&n=1&s=prendas.tops&ident=0_color14_0_1434214803289&ts=1434214803289 fajna? jakos mega mi sie spodobala do klubu

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie podoba mi się, tzn zla nie jest ale na pewno bym nie zwrocila na nia uwagi

      Delete
  29. http://shop.mango.com/PL/p0/kobieta/odziez/spodnice/zamszowa-spodnica/?id=43090019_03&n=1&s=prendas.faldas&ident=0__0_1434214803289&ts=1434214803289 Lora, co sądzisz? do czego bys nosiła? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma brzydki zamek z tylu, nie kupilabym :D ale fajny kolor zamszu. do koszuli bialej np albo po prostu do jakiegos topu na ramiaczkach, albo lnianej luznej bluzki, jasnoniebieskiej koszuli

      Delete
  30. http://shop.mango.com/PL/p0/kobieta/odziez/krotkie-spodenki/spodenki-podwyzszony-stan/?id=41083539_TN&n=1&s=prendas.shorts&ident=0__0_1434214803289&ts=1434214803289 kupilabys? fajne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie podobaja mi sie, takie za cienkie. ja sobie szorty robię z levisow

      Delete
  31. http://www2.hm.com/pl_pl/productpage.0254966004.html co sadzisz o taliej sukience na lato?

    ReplyDelete
  32. czy ta biała koszula nie jest za duża na Ciebie? czy rozmiar jest ok?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie, wg mnie ok - ja lubię takie

      Delete
  33. hahaha, ale dziwnie było Cię zobaczyć ruszającą się

    ReplyDelete
  34. Gdzie pracujesz?

    ReplyDelete
  35. bedziesz pozowac dla project home????? ;o

    ReplyDelete
    Replies
    1. taki fotograf którego ostatnio dodałas do znajomych robi pół akty i nazwa sie to project home, myslalam ze bedziesz mi pozować. Skąd sie znacie z gregiem?

      Delete
  36. z cheia bym to zobaczyla, jak pewnie wszyscy ale o na to Twoj chlopak?

    ReplyDelete
  37. Nie chciałabyć może sprzedać tej bluzki? :D

    ReplyDelete