5/29/2015

LEATHER JACKET


J Brand jeans, COS via Previa sweater, vintage leather jacket, Simple heels

71 comments:

  1. na ustach to ten inglot?

    ReplyDelete
  2. Ha, wlasnie ogladalam ramoneski w sklepach online, bez szalu, wchodze na Twojego bloga a tu taka niespodzianka. Gdzie mozna znalesc ladna skorzana kurtke? Mieszkam w Berlinie, wiec nie chodzi mi o konkretna lokalizacje tylko mniej wiecej w jakich sklepach szukac, a moze online? na marginesie, wygladasz naprawde pieknie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja szukalam od kilku miesiecy na allegro, w idealnym stanie, z dobrej skory, bo nie moge patrzec na to gowno z sieciowek a kurtka Acne to dla mnie za duzy wydatek no i w koncu się udało :)

      Delete
    2. A ile kosztuje kurtka Acne, tak z ciekawości?

      Delete
    3. z nowej kolekcji 5tys z hakiem, sa oczywiscie miejsca w sieci, gdzie mozna wyhaczyć trochę taniej no ale to jest taki ponadsezonowy klasyk, ktory rzadko kiedy jest mocno przeceniony

      Delete
  3. bez wątpienia jedna z Twoich najlepszych stylizacji (piękna ramoneska!! i te nogi!!) :D

    ReplyDelete
  4. Mogłabyś podlinkować ten sweter? dziękuje pięknie z góry!

    ReplyDelete
    Replies
    1. już go nie ma - byla wersja granatowa, ale ktos kupil kilka dni temu

      Delete
  5. Lora, polecisz jakieś Twoje ulubione filmy?

    ReplyDelete
  6. można wiedzieć gdzie kupiłaś kurtkę i w jakim rozmiarze? jest super:-)

    ReplyDelete
  7. Super, fantastycznie wyglądasz! Kurtka z second handu czy gdzieś na necie wyhaczyłaś? Jest idealna. Tak z innej beczki - bardzo mnie ciekawi jacy są Twoi ulubieni bohaterowie Twin Peaks? :)

    ReplyDelete
  8. Czerń - uwielbiam 💞

    ReplyDelete
  9. wyglądasz jak karp -.-

    ReplyDelete
  10. Łaaaał jak za dawnych czasów bloga, pięknie! Pewnie wiele będzie takich komentarzy haha :D

    ReplyDelete
  11. Świetna, prawie jak Acne ideał! Btw, pracujesz gdzieś obecnie?

    ReplyDelete
  12. Laura, gdzie kupiłaś tę kurtkę?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. na allegro, ale trochę się naszukałam :D oddałam do pralni i jest jak nowa, mega się jaram zakupem, bo skóra jest baaaardzo porządna no i moj wymarzony fason

      Delete
    2. Kurtkę skórzaną do pralni? I nic z nią się nie stało? Na mojej jest napisane że prać nie można. :(

      Delete
    3. w pralni dobierają metodę do materialu, podejrzewam, ze to jakies pranie na sucho. skorzane rzeczy mozna prac chemicznie, moze jest napisane, ze nie mozna w pralce, czego chyba nikt by nie próbował :D

      Delete
    4. moja pierwsza praca to praca w palni chemicznej (haha, serio). Skóry w zależności od jej rodzaju i grubości czyści się z reguły na sucho lub w specjalnych roztworach. Absolutnie nie wsadza się tego do prania chemicznego dlatego najlepiej jest spytać czy czyszczą skóry naturalne (np. w specjalnych trocinach)/licowe bo znam przypadki gdzie prawdziwą skórę prano w chemii czy pralce z proszkiem i płynem do płukania. :)

      Delete
  13. Wyglądasz bezbłędnie jak zawsze! Jeżeli ktoś byłby chętny, mam do sprzedania skórzaną ramoneskę bez rękawów przywiezioną z Hameryki, na mnie za duża niestety :(( http://www.vinted.pl/kobiety/okrycia-wierzchnie-inne/8407291-ramoneska-bez-rekawow-skora-rockowa

    ReplyDelete
  14. A ten "ring" to gdzie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, sorry! :) opis robiłam przed zdjeciami, zeby zdazyc przed wyjsciem na obiad wrzucic ekspresowo post a w międzyczasie zdjęłam pierścionek

      Delete
  15. Po prostu klasyka! ;) laura, nosisz nadal bielizne le petit trou? Jak ona wyglada po takim czasie od zakupu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. akurat dzisiaj mam na sobie :D super się sprawuje, w zasadzie to ciągle jak nowa (a mam kilka rzeczy)

      Delete
  16. To jest kurtka Acne?!?!?!?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie, jakiś no name, produkcja wloska

      Delete
    2. A zdradzisz ile dałaś za to cudeńko? Jest naprawdę piękna i wygląda na taką grubsza i porządnejsza.

      Delete
  17. Właśnie chciałam pisać, że wiedziałam, że w końcu skusisz się na skórę Acne a tutaj... WOOOOOOOW! Ty to masz oko!

    ReplyDelete
  18. Laura, cudowna kurtka, chyba też zacznę polować ;) czy to damski model? :) chciałam Cię przy okazji zapytać, czy używasz nadal Luny? Jak wrażenia? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama nie wiem czy damski czy męski, mała jest, ale ksztalt ma taki unisex. nadal, nieustannie zadowolona :)

      Delete
    2. ile za nia zaplacilas z ciekawosci?;)

      Delete
    3. Dziękuję za odpowiedź :) mam nadzieję, że i u mnie się sprawdzi!

      Delete
  19. http://www.zara.com/pl/pl/kobieta/sp%C3%B3dnice/mini/d%C5%BCinsowa-sp%C3%B3dnica-z-kieszeniami-c401023p2613031.html kupiłabyś taką spódnicę?

    ReplyDelete
  20. jaka cena kurtki? pod jakimi hasłami wyszukiwałaś kurtkę? możesz podać tytuł aukcji bądź link? dzięki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie mam linka, nie kupowalam ze swojego allego. skorzana kurtka i przegladnelam 292292- stron. 200zl + 150pralnia chemiczna

      Delete
  21. http://www.zara.com/pl/pl/kobieta/sp%C3%B3dnice/mini/d%C5%BCinsowa-sp%C3%B3dnica-z-kieszeniami-c401023p2613031.html w jakim rozmiarze ją masz?

    ReplyDelete
  22. Lauro, może post z sukienkami na wesele?
    Wybieram się w czerwcu na weselu, szukam sukienki godnej uwagi, ale nic nie wpada mi w oko.
    Może coś podpowiesz?

    Ana

    ReplyDelete
    Replies
    1. juz kiedys chcialam zrobic, ale nie znalazlam zbyt wielu sukienek, ktore mi sie podobaja a nie chce wpychac w takiego posta rzeczy na siłę :)

      Delete
  23. Lauro, co myślisz o tej sukience? http://www.zara.com/pl/pl/kobieta/sukienki/zobacz-wi%C4%99cej/taliowana-sukienka-c719020p2677533.html, byłaby na wesele, jakie dodatki do niej byś dobrała?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm, zlote kolczyki kola i jakies bezowe klapki na obcasie chyba

      Delete
  24. Laura, wiesz może jaka to farba? Albo ktoś z czytelników mógłby mi pomóc jakiej z tych firm rossmanowskich użyć, aby uzyskać odcień jak twój? Proszę, proszę ;)
    Świetnie wyglądasz! Buziaki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem, to jakaś mieszanka mojego fryzjera. ale na tych zdjęciach jest bardzo dziwne światlo, kolor wyszedl w ogole nie taki jak na żywo

      Delete
  25. Laura, kocham Cię za tę stylizację :D

    ReplyDelete
  26. Lorka, ależ Ty schudłaś - może nawet nie tyle schudłaś, co wysmuklałaś - od początków bloga! Zawsze miałaś fajną figurę, ale teraz jest naprawdę super :)

    Swoją drogą początki bloga - zastanawiam się teraz, od kiedy Cię czytam i jakoś nie potrafię tego zlokalizować w czasie - na pewno to było przed maturą (pisałyśmy w tym samym roku, nawet pamiętam, że rozmawiałyśmy po nieszczęsnej matmie na Twoim photoblogu i podtrzymywałyśmy się na duchu, że szlag by to trafił, jednym punktem chyba przerąbałyśmy, ależ człowiek potrafi pierdoły zapamiętać :D). Myślę, że to już z pięć lat, dłużej niż znam większość swoich znajomych, którzy aktualnie są mi najbliżsi :D
    Sorrix za ten wywód, ale jakoś tak musiałam to napisać, rzadko u Ciebie komentuję, ale niezmiennie się zachwycam, buziak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję! :) haha, wydaje mi się jakby to było 10000 lat temu! fajnie, że są ludzie, którzy tak długo śledzą moje @ poczynania :D

      Delete
  27. Laura, oglądałam dzisiaj tę burgundową torebkę z Zary i rozczarowałam się :( Skórka fajna, ale wykonanie słabe. W dodatku jest baaardzo mała.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja jeszcze nie widziałam, szkoda! może pojawi się jeszcze coś z klamrą

      Delete
  28. Lauro, czy umówiłaś się już na wizytę do salonu Fedoryszyn, czy jednak do innego fryzjera? Jak się czujesz w tej długości? Nie miałaś chociaż chwilowego ataku paniki w stylu "o boże, za krótkie" ? ;) Pamiętam, że kiedyś doczepiałaś włosy, ja również doczepiałam i trudno mi było odstawić doczepki. Teraz po zwykłym podcięciu końcówek mam wrażenie, jakbym straciła 3/4 włosów, ale to już moje głupie paranoje :D Jaką chciałabyś mieć długość, za piersi, tak jak wcześniej?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeszcze nie, chyba już wpadnę do mojego, bo bede w Katowicach w przyszlym tygodniu. na poczatku mi się podobalo a teraz w sumie chce juz miec z 10cm dluzsze, jednak lepiej się w takich czuję, tak, coś takiego :D

      Delete
  29. http://img01.allegroimg.pl/photos/oryginal/53/88/40/66/5388406628 Kupiłabyś? :)

    ReplyDelete
  30. Widziałam Cię dzisiaj na Hali Stulecia przy Food Truckach! Jesteś PRZE-PIĘ-KNA! Miłego weekendu :)

    ReplyDelete
  31. Myślisz, że fajna? Jest z bawełny, H&M Trend: http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2014/2OV%200214822%20002%2088%200386.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=3&call=url[file:/product/large]

    http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2014/2OV%200214822%20002%2088%200386.jpg]&set=key[rotate],value[9.05]&set=key[width],value[481]&set=key[height],value[563]&set=key[x],value[1014]&set=key[y],value[830]&set=key[type],value[DETAIL]&hmver=3&call=url[file:/product/large]

    ReplyDelete
  32. nosiłabyś klasyczną szmizjerkę (bez żadnych udziwnień) z białego lnu?

    ReplyDelete
  33. Laura, podoba Ci się ten model okularów: https://www.sunglasses-shop.co.uk/ray-ban/3447-round-metal/matte-gunmetal-029/14626.aspx ? Który kolor byś wybrała ?

    ReplyDelete
  34. Lora,może ty mi coś poradzisz:)Mam niedługo dużą oficjalną uroczystość,dobre będą czarne cygaretki ,biała koszula i czarne szpilki?
    Czy za zwyczajnie i raczej założyć sukienkę?

    ReplyDelete
    Replies
    1. a jaki charakter wydarzenia? jakis event w dzien? to bym zalozyla. jezeli cos bardziej jak bankiet wieczorem to wybralabym sukienkę

      Delete
  35. Mam takie dziwne pytanie, otóż co Twój chłopak myśli o Twoim stylu? Trzeba przyznać że mocno odbiegasz (dla mnie jest to duuuuży plus) od mody, polskiej ulicy i zastanawia mnie czy jak idziesz z swoim chłopakiem po mieście i idzie dziewczyna w rurkach "marmurkach", fluxach i tą torbo-walizą z H&M, to czy on to komentuje ale tragedia czy mówi że ok itp. Wybacz że się dopytuje, ale to po prostu ludzka, niezdrowa ciekawość! Pozdrawiam mocno Laura! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. jedne stylizacje mu się podobają, inne nie, ale ogolnie hmm rozumie modę i to co zakładam, tylko że ma to w dupie. nie wybałusza oczu ze zdziwienia jak założę coś, co można uznać za dziwne. co do Twojego przykladu - nie podobają mu się takie zestawy, ale dlaczego mialby je komentowac? nie ocenia tego, bo go to kompletnie nie interesuje. mnie zresztą też, nie zastanawiam się nad ubiorem ludzi mijanych na ulicy, niech noszą co im pasuje :D

      Delete
  36. bylabys duzo piekniejsza ze swoimi naturalnymi ustami, w ogole ten karp (jak juz ktos zauwazyl, tez od razu mialam takie skojarzenie) do ciebie nie pasuje...

    ReplyDelete