10/23/2014

WOOL/MOHAIR/CASHMERE


COS coat and shoes, Calzedonia cashmere socks, Lost Property of London via Roztayger bag

183 comments:

  1. kaszmirowe skarpetki, z tym się jeszcze nie spotkałam, grzeją jakoś lepiej?

    ReplyDelete
  2. Lauro, a pojawi się jakas propozycja butów na zimę u Ciebie na blog za niedługo? Bo szukam czegoś fajnego, tylko mała jestem i ciężko mi cos fajnego znaleźć.Może masz już coś upatrzone, na pewno masz... :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. zrobię takiego posta, sama jeszcze nic nie kupiłam, zacznę się rozglądać w przyszłym tygodniu :)

      Delete
  3. A co pod płaszczem? Nie zmarzłaś w dolne kończyny?

    ReplyDelete
    Replies
    1. pod płaszczem sukienka na ramiączkach organic by john patrick, około 18 zaczęlo mi byc zimno, wczesniej nie, bo plaszcz dlugi + skarpetki

      Delete
    2. w beżowej? nie za zimno na tak cienką sukienkę?

      Delete
    3. tak, nie zdejmowałam dzisiaj płaszcza a sam jest abrdzo ciepły, więc w ogole nie było mi zimno w "górę"

      Delete
  4. po raz pierwszy spodobały mi się skarpety na wierzchu! :O nie wierzę :))))

    ReplyDelete
  5. Masz teraz idealny kolor włosów :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. są już strasznie wypłukane - jakieś 2 miesiące bez farbowania, muszę się w końcu wybrac do fryzjera :D

      Delete
  6. Mój dzisiejszy nabytek- sweter 100% kaszmir. Drugi do kolekcji :)

    ReplyDelete
  7. świetne zestawienie, rzadko podobają mi się skarpety na wierzchu, a jednak!

    ReplyDelete
  8. jaka jest cena tych skarpetek, dawno kupione?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie znam ceny, bo dostałam, są teraz :)

      Delete
  9. Cześć Lau :) Nigdy mi się nie podobały skarpety na wierzchu, a u Ciebie ślicznie + przepraszam,że Ci zabieram czas,ale masz świetne wyczucie stylu- http://www.zara.com/pl/pl/kobieta/buty/sk%C3%B3rzane-botki-na-obcasie-z-elastyczn%C4%85-wstawk%C4%85-c269191p1984857.html co myślisz? Szukam ładnych, klasycznych, skórzanych botków na nie za wysokim obcasie? A może możesz mi dać, tak na szybko, jakieś inne propozycje? Proooszę o odpowiedź ;) trafiłam tu kilka dni temu i nie mogę wyjść z zachwytu. Już wiem,że jesteś najlepszą polską blogerką- sama klasa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję bardzo! :) a buty fajne, w ubieglym roku mialam bardzo podobny model ale zamszowe

      Delete
    2. Bardzo fajne te botki wyżej :)
      Ja chciałabym coś na wyższym obcasie, ale też na co dzień, z Zary rzuciły mi się w oczy takie:
      http://www.zara.com/pl/pl/kobieta/buty/botki/sk%C3%B3rzane-botki-na-obcasie-w-kowbojskim-stylu-c288001p2184036.html
      Co myślisz?
      Pozdrawiam :)
      PS płaszcz leży idealnie!

      Delete
    3. Ja mam do sprzedania botki-kowbojki zamszowe czarne rozmiar 37, nowe z metkami + rachunek :) http://3.bp.blogspot.com/-phOFySesqo0/UNmjNxMwfpI/AAAAAAAAJmw/5hqPaVXQkwg/s1600/bw04.jpg http://4.bp.blogspot.com/-8F1iCjmwM5Y/UIb4CfmWUAI/AAAAAAAAHl0/bmGq8ljRGGI/s1600/5120101040_1_1_1.png http://4.bp.blogspot.com/-S7Q9JW3IxP4/UMHwj1J_E2I/AAAAAAAAI8Y/VIV0dFzMuvs/s1600/snow3.jpg

      i botki Antik rozmiar 37, nowe z metkami + rachunek (ze sklepu, oczywiście) http://4.bp.blogspot.com/-JbYZHcm_fBQ/UNB0lYGJzRI/AAAAAAAAJZQ/63YCChaWYvM/s1600/tp3.jpg http://img.szafa.pl/ubrania/1/014829545/1367794668/czarne-lakierowane-botki-zara-slupek-klamra.jpg

      Laurka, przepraszam za spam!

      Delete
    4. mozesz mi podac swoj email?

      Delete
    5. Proszę: nofashionvictims@interia.pl

      Delete
  10. Skarpetki na wierzchu - przecież to już było - to do komentujących u góry. I nie wiem jak to może się nie podobać?

    ReplyDelete
  11. ile Ty masz tych czarnych płaszczy ;) ale ten jest super.

    ReplyDelete
  12. to połączenie to żart

    ReplyDelete
  13. Płasz przepiękny, ale dobrze widzę na stronie, że kosztuje tysiąc pln?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie opłaca się zamawiac na stronie, z ich przelicznikiem wychodzi 1120zł a w sklepie kosztuje 1000 - niestety nie było już S

      Delete
    2. Oj moze kiedyś będzie mnie stać. Ale piękny jest

      Delete
    3. Oj moze kiedyś będzie mnie stać chociaż na połowę tego płaszcza ;p

      Delete
  14. czy te skarpetki są z tegorocznej kolekcji? one są w kolorze ciemnoszarym? jaka cena jeśli można wiedzieć?:-)

    ReplyDelete
  15. świetna stylizacja <3 szkoda tylko, że wyglądasz jakos staro... :/

    ReplyDelete
  16. Laurka czapki typu beanie podobają Ci się w prążki czy tylko gładkie?

    ReplyDelete
  17. czy twoim zdaniem czapka i szalik najlepiej wyglądają jak są w tym samym kolorze czy w innych?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wolę pod kolor ale są tez fajne polaczenia, np. rozne odcienie szarosci albo szary/bez

      Delete
  18. Hej, dwa pytanka! Widziałaś gdzies może jakieś fajne sukienki, nie na imprezę/wieczorowe, tylko takie, w których możnaby śmigać na uczelnię czy do pracy? I co sądzisz o tej 'marmurowej' spódnicy z Zary http://s03-pl.vinted.net/images/item_photos/654/242/22242456.JPG?1412508391

    ReplyDelete
    Replies
    1. nic nie rzuciło mi się w oczy ostatnio, ta spodniczka jest spoko ale nie kupiłabym :)

      Delete
  19. mialas te skarpety na gole nogi,czy na cienkie rajstopy?wg mnie glupie polaczenie,te meskie buty,skarpety-jak facet ...plaszcz ladny i gustowny,ale Ty wygladasz jakos nieladnie na tyuch zdjeciach.

    ReplyDelete
    Replies
    1. na gole, nie uznaje czegos takiego jak cieliste rajstopy

      Delete
  20. Wyglądasz zjawiskowo.Plaszcz wydaje się być odrobinę za duży,ja nigdy nie widzę takich rzeczy,a skoro zauważyłam,to chyba rzeczywiście jest...Nie możesz go wymienić na mniejszy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki! nie chciałabym mniejszego, w sumie na początku chciałam wziąć 38 czyli rozmiar więszy (to jest 36). lubię jak gdzieniegdzie jest luźniejszy

      Delete
    2. Przecież jest idealny rozmiarowo, mniejszy wyglądałby źle!

      Delete
  21. Tak pytałam tylko:)Sama kupiłam podobny płaszcz,tyle że szary,rozm. M był za duży,S na styk.I ciagle wydaje mi się ,że ta emka na mnie trochę wisi...A jestem raczej duża,175 i noszę 38.Wybieram się ,żeby go wymienić,zwłaszcza,że ostatnio trochę schudłam,ale zwyczajnie mi się nie chce:)Także przyganiał kocioł garnkowi...:)

    ReplyDelete
  22. głupie pytanie ale w jakim rozmiarze są skarpetki? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem a nie mam już tego kartonika z rozmiarem :D nie wiem czy ten model nie jest przypadkiem one size

      Delete
  23. odpowiesz na komenty z poprzedniego posta? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, przepraszam za opoznienie, jeszcze nie dodalam, bo sporo sie tego nazbieralo, pozniej odpowiem :)

      Delete
  24. podobaja Ci sie plaszcze w kolorze tkim jakby wielbladzim? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, chciałam nawet kupic w COSie drugi plaszcz, podobny fason, szerszy kolnierz wlasnie w takim kolorze ale juz na wieszaku byl zmechacony, wiec widocznie ciezki do utrzymania materiał :)

      Delete
    2. W Mango jest podobny - widziałam na żywo i materiał wydawał się być porządny :)
      http://shop.mango.com/PL/p0/kobieta/odziez/plaszcze/plaszcz/we%C5%82niany-p%C5%82aszcz-z-paskiem/?id=31085577_48&n=1&s=prendas.abrigos&ident=0__0_1414097680610&ts=1414097680610

      Delete
  25. a co zrobić,jeśli chlodniejsza pora chce zalozyc spodnice olowkowa i sweter w jasnych kolorach? skoro nie cieliste rajstopy to lepiej nie nosic wcale?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wlasnie dlatego nie noszę zimą jasnych spodnic/sukienek (a czasami az zal patrzec na fajne welniane spodnice w lookbookach zimowych na golych nogach, nie na naszą zimę)

      Delete
    2. Laura i niektóre dziewczyny - czemu macie taka awersje to tzw cielistych rajstop ? nie mówię o takich z daleka połyskujących laycrą, albo/i co gorsza udających opalone nogi w kolorze pomarańczowo-brązowym.. ale normalne, matowe, dobrane do koloru skóry, nie rzucające się w oczy. Zawsze wg Was wyglądają źle ?

      Delete
    3. ja wiem, że istnieją porządne cieliste rajstopy, nie myslalam o tych nylonowych z kiosku, po prostu bym nie założyła, niby nie widać ale ja wiem, że to jest i nigdy się nie przekonam :)

      Delete
  26. Zastanawiam się nad tym płaszczem. Powiedz, czy nadaje się na zimę?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wydaje mi sie, ze tak ale 100% pewnosci nie mam, nie chce wprowadzic w błąd

      Delete
  27. whorekruks - jakby ktoś Cię tak nazwał rozśmieszyłoby Cię to czy uznałabyś to za zniewagę? PS. Widziałam Cię kiedyś w okolicach hali targowej, szłaś z chłopakiem (nie jestem psychofollowersem, widziałam go już na insta) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mój blog nazywał się whorecruxes przez pierwsze kilka godzin istnienia (whorecrux było zajęte) ale stwierdzilam, ze w sumie glupio by się było tym posługiwac XD w okolicach hali targowej bywam często, bo niedaleko mam wydział i mam słabość do mielonego z tamtejszego baru, haha

      Delete
  28. Sprawdzasz pocztę info@? Dwa tygodnie temu ewentualnie trzy tygodnie temu napisałam do Ciebie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. staram się odp na wszystkie wiadomosci, czasami cos sie zawieruszy, sprobuj jeszcze raz jak bedziesz miala chwile

      Delete
  29. http://mostrami.pl/product-pol-19876-Bluzka-ENNY-biala.html podoba CI sie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. taka ładna by była bez tego bawełnianego szarego na dole rękawa, po co to

      Delete
  30. laura,wydaje mi sie,ze Twoje gole nogi w skarpetach i meskich butach,przyciagaly mase spojrzen...;-))u nas takie polaczenie to dla niektorych szok....pozdrawiam.

    ReplyDelete
  31. cudnie wyglądasz, idealne połączenie. czaiłam się na ten płaszcz w necie, ale chyba jednak kupię ten tańszy granatowy, bez podszewki - bardzo podobny. Najpierw jednak pójdę do Cosa zobaczyć czy jest w sklepie, bo skoro piszesz, że taka różnica cenowa w sklepie a online, to chyba warto sprawdzić. No i dzięki temu postowi na skary też się zaczaję;))

    Pozdrawiam!!

    Paulina

    ReplyDelete
    Replies
    1. ten drugi tez jest super, kupilabym bez wahania na wiosnę, bo teraz za długo się już w nim nie pochodzi, coraz chłodniej się robi

      Delete
  32. Lorka, ale bez obrazy jak patrzę na Twoje włosy, sama tak mówię też o swoich, bo również mam bardzo grube i ciężkie: czysty Hagrid :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak pójdę spac w mokrych nierozczesanych to rano mam Hagrida 100% :( okropna wielka płachta, haha

      Delete
    2. staram się to zwalczyć ale się nie da, nawet fryzjer zawsze mówi: ile włosów...

      Delete
  33. Czy rajstopy kryjące czarne, czy cienkie czarne mogą być ?

    ReplyDelete
  34. Twojego bloga sledzę od x czasu, nie ukrywam, że jesteś dla mnie inspiracją, masz wspaniałe wyczucie stylu, i w wielu aspektach widzę, że nadajemy na tych samych falach :D nie ukrywam, że bardzo chciałabym Cię poznać osobiscie, więc.. można Cię poznać? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem co odpisać, tzn dziwnie się tak umówić na kawę/piwko z kimś kompletnie anonimowym bez punktu zaczepienia, wiecie chyba o co mi chodzi? :D

      Delete
    2. nie zupełnie anonimowym, wcześniej można pogadać na fb czy coś :D mam straszną ochotę zagadać!

      Delete
  35. Lauro, doradz mi prosze, kupilabys te sukienke?

    http://img02.allegroimg.pl/photos/oryginal/47/22/00/06/4722000641

    ReplyDelete
    Replies
    1. znudzily mi sie juz te piżamówki z koronkami, bez koronek nadal lubię

      Delete
    2. masz jakieś na oku? moglabys mi doradzic?

      Delete
    3. moim nr 1 są wszytskie organic by john patrick, to byla moja ulubiona sukienka letniego sezonu (no bo pizamowe tak czy siak lepiej na lato, chociaz poalczenie rajstopy + cienki golf pod spodem tez jest fajne z np. czarna wersja tej sukienki http://www.organicbyjohnpatrick.com/products/bias-slip-black)

      Delete
  36. Laura już z głowy masz licencjat, po stresie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. napisałam już pracę, jeszcze nie podeszłam do obrony

      Delete
    2. Trzymam kciuki, ja dopiero zaczęłam seminaria i z nawałem pracy na inne zajęcia ciężko mi znaleźć czas na pisanie pracy...

      Delete
  37. Piękny płaszcz :) Ja niestety nie mogę sobie na taki pozwolić, uważam, że taka długość nadaje się tylko dla wyższych osób :p

    ReplyDelete
  38. Widziałaś może ładny, prosty, srebrny pierścionek?

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://mostrami.pl/product-pol-18257-GEOMETRIC-Srebrny-Pierscionek-N-1.html#horkruks - idealny

      http://www.takk.pl/products/silver-loop

      http://www.shwrm.pl/ona/bizuteria/pierscionki/20879_agata-bielen-pierscionek-fine-line-ab_fl_r1-p.html

      http://www.apart.pl/pl/srebro,c,1,2,10565 - jezeli lubisz grubsze, ja nieszczegolnie

      Delete
    2. Śliczne :) A może widziałaś jeszcze jakieś ładne naszyjniki?

      Delete
    3. ja najbardziej lubie po prostu cieniutkie lancuszki np. Beller albo Apart, mam taki i bardzo go lubię: http://www.apart.pl/pl/szukaj%2cbizuteria%2cq%2c%2c%2c12211 tutaj jak wyglada na skorze: http://instagram.com/p/olCVN1hhSo/

      Delete
  39. Laura, jakie rękawiczki dobrałabyś do puchowej czarnej kurtki takiej jak z The North Face?

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://nyoobserver.files.wordpress.com/2014/10/6104_sl_226.jpg?w=635 Wang H&M albo jakieś inne neoprenowe fajnie by wyglądały
      zwykłe wełniane czarne rękawiczki, ktore znajdziesz w np. COS

      Delete
  40. A do jasnych spódnic/ na przykład takich jak szara plisowana którą miałaś na fasholiście/,można nosić rajstopy 100 den,jasnoszare,grafitowe,fajnie wyglądają też białe,grube,do białych golfów ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. pisząc jasne sukienki mialam na mysli jakies jasne szarosci, beze, ecru, biel. szare i grafitowe rajstopy są spoko, lubię połączone rozne odcienie szarosci :)

      Delete
  41. Lora,zrób posta z jakimiś pięknymi swetrami/golfami na zimę.Szukałam dziś czegoś fajnego i pierwszy raz nic nie kupiłam,haha:)

    ReplyDelete
  42. Laurka czy Twoim zdaniem do tego typu butów jak masz na zdjęciu pasują czarne skarpetki czy za bardzo by się zlewały z kolorem obuwia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonimie, serio?! Śmigam tak (mowa tu o połączeniu skórzanych męskich półbutów + skarpetki) i nigdy nie pomyślałabym, że coś może się zlewać, wręcz przeciwnie.

      Delete
  43. Jaki zwykły,biały t-shirt wybrałabyś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja kupuje w COSie, na lagarconne.com tez są fajne

      Delete
    2. Ja właśnie też patrzyłam cosie ;) ale nie mogłam się zdecydować. Polecasz konkretny model?

      Delete
  44. Cześć Lorka :) jakiś czas temu pytałam Cię czy mogłabyś podać kilka pomysłów na zestawy do szkoły/ na uczelnię? Może pamiętasz :) odpisałaś,że podasz kilka propzycji jak odzyskasz internet, może teraz masz chwilkę?
    Pozdrawiam Cię ciepkutko

    ReplyDelete
  45. czy te półbuty mają podeszwę gumową czy nie? bo niektóre mają śliską i ciężko chodzić

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, rzemienna i bywają śliskie :D

      Delete
    2. Ostrzegam, że są śliskie (!) Przejechałam się w nich po dywanie :D

      Delete
  46. http://viennawedekind.com/ znasz? moze ci sie spodobac.

    ReplyDelete
  47. Laura, co sadzisz o tych butach z zarki> http://img12.allegroimg.pl/photos/oryginal/47/28/48/52/4728485228
    troche bizantyjski przepych,ale do prostej koszuli+ jeansy/czarne cygaretki..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2 lata temu miałam zajawkę na takie buty Ala milwaukee isabel marant, teraz bym nie kupiła (ale sa ok)

      Delete
  48. Laura podaj jakiś przykład outfitu na zimę ze spódniczką lub sukienką. Chodzi mi o to, że jak przychodzi czas kiedy temperatura sięga zera cięzko jest mi założyć coś innego niż po prostu spodnie. Marzy mi się wyjść w spódniczce lub sukience ale kompletnie nie mogę sobie wyobrazić jak zestawić taki look i jego poszczególne elementy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podeśle przykładowy jak bede na komputerze :)

      Delete
  49. bedziesz studiowac historie sztuki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. i jak Ci sie podoba? sama jestem na 3 roku i jestem ciekawa co myślisz o tych studiach ;)

      Delete
    2. jeszcze nie wyrobiłam sobie opinii, mam mieszane uczucia

      Delete
    3. mam nadzieje, że nie rozczarujesz się tak jak ja. w każdym razie jak trafi wam się objazd to poznasz czym jest 'churching' :D

      Delete
  50. Laura, proponowalabym zmienic kierunek na przedsiebiorczosc. Koszule kupiona za 40zl - zalozona kilka razy sprzedajesz za 60. to sie nazywa smykalka do interesow ;p chyba, ze wraz z noszeniem przez ciebe nabrala wartosci?;d
    ps nie nie jestem stalkerem, weszlam w linka ze stylizacja,ktorego wkleilas jako przykladowe zdjecie koszuli i tam w jednym z pierwszych komentarzy takie preciozo znalazlam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta koszula przed przeceniani kosztowała 170zl a teraz jest juz niedostepna + nie pamietalam nawet za ile ja kupiłam, ustaliłam cenę na oko. Miej tez pretensje do całego allegro, które sprzedaje rzeczy drożej niż w zarze. Nikomu nie każe tego kupować, nie pasuje Ci cena - olej. Jak wygrzebie nowy płaszcz z wełny w lumpeksie z 5zl to chyba logiczne, ze nie sprzedam go za tyle a za dużo wiecej, tak samo mozna podejsc do rzeczy z przeceny, ważne żeby nie przekraczało ceny pierwotnej

      Delete
  51. A płaszcz o takim fasonie jak ten tylko, że czarny???? Jest taki sam w czarnym kolorze??????????????

    ReplyDelete
    Replies
    1. A może więcej znaków zapytania???????????????????????????????????????????????

      Delete
  52. Podobają ci się tak zrobione brwi?? http://3.bp.blogspot.com/-rIABez9CoGo/Ul0apHlydpI/AAAAAAAATEY/mjfuYjUESlU/s1600/briwjfss.jpg
    Wszyscy uważają, że są super zadbane itp. Ale dla mnie to strasznie sztuczny efekt. Jestem ciekawa twojej opinii :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja juz nie lubie tak rowno wyregulowanych brwi, wole jak sa naturalne i nieregularne gdzieniegdzie

      Delete
  53. Nosisz jescze swoje botki od Venezia??

    ReplyDelete
  54. tak :) Nosisz je jeszcze? Polecasz? MOżna je jeszcze kupić gdzieś

    ReplyDelete
    Replies
    1. polecam, https://www.venezia.pl/sztyblety-p-20086-165-14.17.165.html

      Delete
  55. robisz sobie krótkie drzemki w ciągu dnia? takie pytanie w ogóle nie na temat, ale w jaki sposób spędzasz dnie? ciągle studiujesz, prowadzisz bloga - w jaki sposób spędzasz dnie wolne od zajeć, kiedy nie masz obowiązków do wykonania? a w aspekcie intelektualnym? dużo czytasz/oglądasz filmy/ internet? pytam, bo sama jeszcze chodzę do liceum (już niedługo;) ) i ciekawi mnie jak to jest po zrobieniu swojej pracy (u Cb to akurat bardziej mobilne, płynne, możesz sama decydowac kiedy pracujesz, a kiedy odpoczywasz) nie musieć nic! bez obowiązków szkolnych, marzę o tym żeby móc bez przerwy czytać interesujące mnie książki.. ach!
    ps. najlepszy blog jaki znam! oczywiście to moje subiektywne odczucie, jednak dzięki Tobie mój styl/gust wyewoluował, ubieram się o wiele lepiej niż kiedyś, teraz przynajmniej wiem w sklepie, co mi się naprawdę podoba, przyda, a nie tylko fajnie wygląda w lookbooku, ale ma się nijak do reszty moich ubrań!
    :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie śpię w ciągu dnia, ale to pewnie dlatego, ze późno wstaję i nie jestem zmęczona. Internet to straszny pożeracz czasu co pewnie każdy z nas odczuł na własnej skórze, właśnie przez @ czytam mniej książek niż bym chciała. Z drugiej strony trafiając w odpowiednie obszary sieci, przeglądając strony magazynów, czytając jakieś wartościowe artykuły człowiek też dużo się dowiaduje. Oglądam dużo filmów. Super, miło mi! :)

      Delete
  56. Uwielbiam połączenie tych butów i skarpetek!

    ReplyDelete
  57. znasz/poleci ktoś jakiś dobry krem pod oczy w przestępnej cenie? ostatnio codziennie się maluję, później wieczorny demakijaż, pocieranie powiek itd i coś skóra pod oczami ostatnio zmarniała, jest zaczerwieniona w zewnętrznych kącikach i mam kurze łapki :/ help!

    ReplyDelete
    Replies
    1. moze dziewczyny pomogą, ja raz w zyciu uzywalam kremu pod oczy Korres i byl fajny, ale na co dzien nie stosuje

      Delete
    2. Ja używam najtańszego kremu z Ziaji z serii oliwkowej i na ten moment(23 lata) w zupełności wystarcza. Jeśli jesteś młoda, nie chodzisz na solarium albo nie palisz, to wystarczy krem, który delikatnie natłuści skórę wokół oczu. Podstawa to regularne stosowanie, delikatny masaż et voila! Aha i polecam do demakijażu oczu olej kokosowy, radzi sobie nawet z najbardziej wodoodpornymi kosmetykami, unikniesz zbędnego pocierania i rozciągania skóry.

      Delete
  58. Widziałaś jakieś ładne swetry w Zarze do dżinsów i botków na co dzień? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.zara.com/pl/pl/nowo%C5%9Bci/kobieta/sweter-z-pr%C4%85%C5%BCkowanego-materia%C5%82u-c287002p2167010.html podoba mi się ten fgolf, zamowilam sobie
      reszty swetrow jeszcze nie przegladalam

      Delete
    2. czarny zamówiłaś?

      Delete
  59. http://4.bp.blogspot.com/-npsm-dGGpAA/UFyDX86DtbI/AAAAAAAAGOo/PnkYBOsNPV4/s1600/jacket2.JPG Inna osoba... co Ty ze sobą zrobiłaś...

    ReplyDelete
  60. Wyglądasz trochę jak Donna :-) pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, własnie oglądam Twin Peaks po raz X :D

      Delete
  61. Lauraaaaa,poradz proszę. Co sądzisz: http://s30.postimg.org/z9rdrv2fl/DSC0001.jpg
    http://s30.postimg.org/nfjmu845t/DSC0004.jpg ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. maja bardzo fajny ksztalt ale kolor cos mi nie pasuje

      Delete
  62. http://www.fashiolista.com/style/blue_jean/ co myślisz?

    ReplyDelete
  63. http://www.hm.com/pl/product/34141?article=34141-A czy http://www.stradivarius.com/pl/pl/nowo%C5%9Bci/dodatki-c1107504p4445507.html?colorId=001 ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. żaden mi sie nie podoba, ale jak juz to ten z h&m i odczepic pasek jak sie da

      Delete
  64. Laurka mogłabyś napisać w jakim rozmiarze zamówiłaś ten golf http://www.zara.com/pl/pl/nowo%C5%9Bci/kobieta/sweter-z-pr%C4%85%C5%BCkowanego-materia%C5%82u-c287002p2167010.html

    ReplyDelete
  65. zamówiłaś już tę spódnicę? http://www.zara.com/pl/pl/kobieta/studio/sp%C3%B3dnica-wierzchnia-z-serii-studio-z-rozci%C4%99ciem-c476001p2311517.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. zimno się zrobilo i nie wiem czy mialabym okazje jeszcze zalozyc, z rajstopami troche gorzej chociaz od biedy mogloby byc. musze obczaic na zywo

      Delete
  66. http://www.vagabond.com/pl/LUCIE-3836-350-20/ Laura, podobaja Ci się te sztyblety?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wole bardziej eleganckie, z gladka podeszwa a nie lekko traperowatą. ale ogolnie sa spoko

      Delete
  67. Zwracasz uwagę na to gdzie zostały wyprodukowane ubrania czy raczej nie?

    ReplyDelete
  68. Cześć Laura? Pamiętasz w jakiej cenie był i czy wiesz może czy nadal jest dostępny sweter z tego posta? http://www.horkruks.com/2013/12/gray-beige.html#comment-form :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. w ich linii basic zawsze sa podobne swetry. cos okolo 200zl chyba

      Delete
  69. Hej Lau! Widziałaś może jakieś ładne buty nike, podobne do Twoich (nike lunar flyknit 2)? Są piękne,ale nigdzie nie mogę takich znaleźć :( + jakie swetry (kolor, fason) nosiłabyś do takich najaczy i dżinsów?

    ReplyDelete
    Replies
    1. zalando.com - sa na przecenie :) ja nosze przerozne :D

      Delete
    2. Cześć :) nie ja pytałam,ale mogłabyś dać linka? Szukałam,ale były tylko inne wersje kolrystyczne.

      Delete
    3. to jakiś czas temu było, widocznie się wyprzedały. ale na nike.com chyba nadal są

      Delete
  70. mam krótkie włosy (spokojnie do ramion, końcówki leżą na ramionach, nie ledwo dosięgają:) ) i muszę iść do fryzjera podciąć je, wyrównać. miałam b.krótkie włosy, chcę żeby były długie, ale teraz słabo się układają, więc muszę coś z tym zrobić! czy mogłabyś podlinkować jakieś fryury, które mogłyby dobrze wyglądać? *noszę ciemny blond

    ReplyDelete
    Replies
    1. mnie się bardzo podoba taka fryzura, ale wiadomo, ze to latwo mowic, gorzej nosic na co dzien: http://cdn-premiere.ladmedia.fr/var/premiere/storage/images/public/photos-people/photos-natalie-portman-kristen-stewart-christian-bale-et-ces-enfants-stars-qui-ont-bien-grandi-3606870/natalie-portman-dans-leon-en-1994/65512006-1-fre-FR/Natalie-Portman-dans-Leon-en-1994_portrait_w858.jpg

      a jak nie to po prostu takie cos jak ma elin kling ale w wyrownanej wersji ( taka grzywka na boki) + wyrowane wlosy przed ramiona albo wszystkie jednej dlugosci, przed ramiona z przedzialkiem na srodku. nie wiem jak wygladasz i co Ci pasuje, wymienilam krotkie fryzury, ktore lubie :)

      Delete
  71. http://weheartit.com/entry/14904773/in-set/250247-blogs?context_user=loathsom3
    <3333

    ReplyDelete
  72. Lora,napisz czy czy ten prążkowany golf z Zary dobrze się nosi/kiedy już o dostaniesz/:)Wrzuciłam go do koszyka kilka dni temu,bo jest uniwersalny,a nigdzie nie mogę znaleźć fajnych swetrów...Wszędzie akryl i poliester,albo moher...W zeszłym roku znalazłam piękne swetry i od razu kupiłam biel,szarość i czerń,były z kaszmiru z dodarkiem.Super się nosi,ale są identyczne...A wszystko co mam jest czarne,kilka golfów też czarnych...Lubię też rozbielony róż i błękit,mam płaszcze w tych kolorach,może ktoś widział gdzieś swetry/golfy w takich odcieniach?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeszcze go nie mam, napisze :) będę wieczorem przegladac swetry, jak cos mi wpadnie w oczy w tych kolorach to podesle

      Delete
  73. Laura, wiem, ze wszyscy zawracają Ci głowe, ale masz oko do porzadnie wykonanych butów, a ja szukam wlasnie takich kozaków. Które byś wybrala?;)
    1. https://www.venezia.pl/kozaki-p-11802-128-15.61.128.html#
    2. https://www.venezia.pl/kozaki-ocieplane-p-10716-128-15.61.128.html (fajne, bo wysokie-ale znowu płaskie..)
    3. https://www.venezia.pl/kozaki-ocieplane-p-10711-128-15.61.128.html
    4. https://www.venezia.pl/kozaki-p-10304-128-15.61.128.html ( spoko, pomimo zamka, ale dosyć niskie..)
    Bedę wdzieczna z aodpowiedz;) buzka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. chyba te https://www.venezia.pl/kozaki-p-11802-128-15.61.128.html#
      bo te: https://www.venezia.pl/kozaki-p-10304-128-15.61.128.html maja super ksztalt ale po co ten zamek u gory? :<

      Delete
  74. a co myślisz o spodniach - dzwonach?

    ReplyDelete
  75. Lora,miałaś kiedyś taki sweter/bluzę łączoną z futrem...Wyglądałąś fantastycznie ,mogłabyś jeszcze zrobić zdjęcia sobie w tym czymś...

    ReplyDelete
  76. Lora widziałaś gdzieś zdjęcia ludzi z tegorocznego FW? Kwintesencja bazaru i tandety. Może Polska nie jest gotowa na takie imprezy... tzn uczestnicy bo pokazy i showroomy były na najwyższym poziomie, ale co druga polka ubrana w h&m co czwarta jak z bazaru niestety.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie widziałam, ale co roku tak to wyglada, w sumie tak samo jak wszystkie zdjecia na xxx streetstyle :D

      Delete
  77. Laura jakie kolory na zime 14 polecasz? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a nie wiem, jak zwykle szarosci, beze, czern, poki co nie ma jakiegos nowego koloru, ktory tej zimy mocno wpadl mi w oko (jak poprzedniej np. roz)

      Delete
    2. moze chlodny brudny blekit? :) taki lekko szarawy, pastelowy

      Delete
  78. co to za golf na instagramie?

    ReplyDelete
  79. Podoba Ci się nowa piosenka Mansona?:) third day of a seven day binge

    ReplyDelete
    Replies
    1. na pierwszy odsłuch słaba jak cały "nowy" Manio

      Delete
  80. Laura lubisz swetry z bocznymi rozcięciami? i przód krótszy a tył dłuższy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozciecia tak, asymetrie niekoniecznie, znudzilo mi sie to dawno

      Delete
  81. przypominasz trochę kylie jenner ^^

    http://t-eska.cdn.smcloud.net/common/p/s/s/ps2036955f4f5.jpg/ra-325,325-n-ps2036955f4f5_kylie_jenner_kylie_jenner_wyglad.jpg

    ReplyDelete