7/16/2014

Mjøsa


Misbhv swimsuit, Apart necklace, Ray Ban Clubmasters

49 comments:

  1. te majtki chyba trochę za wysoko podciągnęłaś...

    ReplyDelete
  2. Cos widze, że spodobalo Ci sie w Hamar :D Chyba nie ma co liczyc, że dotrzesz chociaz do Trondheim? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo długo zasiedzielismy sie w Oppland, w przyszłym tygodniu powoli zbieramy sie do Bergen, pozniej moze na północ :)

      Delete
    2. a byłaś może albo chociaż kojarzysz miasteczko Alesund? mnie zauroczyło bardzo i mam wielkie nadzieje na to, że kiedyś tam pojadę. Jeśli nie kojarzysz to pooglądaj zdjęcia a może i Tobie się spodoba i tam się wybierzesz, póki jesteś niedaleko :)

      Delete
    3. Mamy je na liście miast, do których chcielibyśmy sie udać, przeglądam grafikę i widoki przepiękne, mam nadzieje, ze uda nam sie tam dotrzeć :)

      Delete
  3. jaki rozmiar stroju????

    ReplyDelete
  4. M góra i dół, góra jest na nnie sporo za mała :)

    ReplyDelete
  5. podobają Ci się wisiorki marki beller? http://www.beller.pl/pl/14-naszyjniki

    ReplyDelete
  6. Piękny kostium! A twoja figura do niego idealna :)

    http://thisismydesign-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. I tak wygląda prawdziwa kobieta! Cudo :)

    ReplyDelete
  8. co robisz, ze masz taka gladziutka pupe? jakies kremy? pieknie wygladasz!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje, nic nie używam a tutaj mam spalony słońcem tyłek, ledwo siadać mogłam tamtego dnia :D

      Delete
  9. pisałaś, ze jedziesz do Norwegii zwiedzać i pracować, o jakiej pracy mowa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malowanie domów (tutaj prawie wszystkie sa w całości obite drewnem) i ścian

      Delete
  10. co sadzisz o kulturoznawstwie na UŚ?

    ReplyDelete
  11. http://cdn.freshnet.com/blogs/115/2014/07/three-i-love-july.jpg
    Lora,poszukuję takich szpilek.Wiesz może,gdzie można znaleźć podobne?
    Oglądałam twoje stare zdjęcia na blogu,kiedy miałaś czarne włosy i nosiłaś głównie czerń i biel.Widać jak zmieniłaś się z dziewczyny w młodą kobietę.Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aktualnie nie jestem na bieżąco z asortymentem sklepów, wiec nic mi nie przychodzi do głowy. W Kazarze były takie ale na wysokim obcasie, jakoś 13cm :

      Delete
  12. Lora,może chcesz pozbyć się płaszcza z Tassious?Może ci się znudził?:)Odkupilabym chętnie...Pozdawiam.

    ReplyDelete
  13. czy w tym stroju misbhv jest chciaz troche usztywniana miseczka czy calkowicie nie? i czy da zdjac sie jakos tne "trojkat" z przodu, bo z tego co widze w nastepnymposcie masz ten stroj tylko bez tego gowna z przodu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miska jest usztywniana i ma mała poduszkę, ja mam za mały rozmiar i poduszka jest w nieodpowiednim miejscu a biust wychodzi mi bokiem, jak dobrze dopasujesz rozmiar to będzie sie fajnie układać, super jest ten kostium. A ten przód obcielam, wole bez :)

      Delete
  14. wiem ze studiowalas historie sztuki na uniwersytecie slaskim. powiedz mi cos wiecej prosze. czy Ci sie podobalo? jest duzo nauki? jak duzo przerabia sie ze wspolczesnosci?

    ReplyDelete
  15. Nie studiowałam historii sztuki

    ReplyDelete
    Replies
    1. aha, to przepraszam. a slyszalas cos, masz jakis znajomych zeby powiedziec cokolwiek?

      Delete
  16. hej, mogę kupić jedną kurtkę - na początku strasznie podobały mi się te białe od ueg, a potem zakochałam się w czarnych wiatrówkach z tnf! którą wybrać? :*

    ReplyDelete
  17. jakie ubrania planujesz kupić w najbliższym czasie, ew. po powrocie do pl? pytam, ponieważ jestem w takim martwym punkcie! niby wszystko mam (a wiem, że czegoś mi brakuje), a brakuje mi pomysłów co będę chciała nosić za kilka tygodni/miesięcy. więc jeśli masz jakieś ubraniowe plany to proszę, podzel się! :*

    ReplyDelete
  18. hej ;) mam pytanie - mam nadzieję, że znajdziesz czas żeby na nie odpowiedzieć. szukam torby na co dzień. chciałam dużą praktyczną czarną z (najlepiej by było) śliskiego materiału, ale nigdzie nie mogę takiej znaleźć. rozważałam różne czarne duze 'wory', ale np. te od ani kuczyńskiej już w ogóle mi się opatrzyły, za dużo już ich na ulicach ;( masz jakieś pomysły? właściwie może wyglądać zupełnie inaczej niż opisałam, byleby była fajna :D ps. sylt ma ładne (te cieliste cudeńka <3!) ale może uda mi się znaleźć coś praktyczniejszego

    ReplyDelete
  19. laurka, myślisz, ze lepiej kupić białą czapkę z nike'a czy czarną? mam na myśli te, który ty masz, jednak nie mogę się zdecydować ;/
    mam jasne włosy (mysi ciemny blond)

    ReplyDelete
  20. masz rodzeństwo?

    ReplyDelete
  21. http://www.horkruks.com/2014/04/nike-cap-birks-arizona.html
    nie chciałabyś sprzedać tej torby? :)

    ReplyDelete
  22. hej! zaczęłam zastanawiać się nad ubraniami na zimę. tak, wiem, że jest środek wakacji, ale zwykle gdy robi się chłodno zaczynam w panice kupować jakieś beznadziejne ubrania, z którymi się później męczę. z tego, co pamiętam masz kurtkę z alpha industries MA-1(?). nie mogę się tylko zdecydować na kolor, jeszcze mam pytanie czy jest ciepła, nadaje się na zimę czy raczej nie?
    ps. zazdroszczę wyjazdu! bawcie się dobrze :*

    ReplyDelete
  23. http://31.media.tumblr.com/tumblr_m1gbzuHFXP1rrp3t2o1_1280.jpg
    lepiej kupić taką czarną czy białą/czarną ze swooshem?

    ReplyDelete
  24. nosisz birki ze skarpetami?

    ReplyDelete
  25. co będzie modne jesienią/zimą?

    ReplyDelete
  26. masz taki piękny różowy płaszcz z deni cler. pamiętasz ile za niego zapłaciłaś? marzy mi się taki od dawna, rozejrzę się po sklepach, ale nie wiem ile warto na niego wydać :))

    ReplyDelete
  27. * a może chciałabyś się pozbyć tego różowego? :D <3!

    ReplyDelete
  28. kiedy wracasz do pl? mam nieodparte wrażenie, że odpowiedziałaś już na to pytanie w komentarzach, ale szukam, szukam i znaleźć nie mogę :( ale mi brakuje postów na blogu! już nie mogę się doczekać kiedy wrócisz! <3

    ReplyDelete
  29. http://totallydisorder.tumblr.com/post/92342006978/shabbaxpnhr
    a wiesz, że kiedy po raz pierwszy spojrzałam na to zdjęcie wydawało mi się, że otworzył mi się Twój instagram i patrzę na Ciebie?

    ReplyDelete
  30. Lauro, czego używasz do brwi? Są boskie!

    ReplyDelete
  31. w jakim studiu tatuażu robiłaś ta siódemkę na żebrach?

    ReplyDelete
  32. dodawaj wiecej zdj z chlopakiem, jestescie taka piekna para az nie mozna sie napatrzec! IDEALNI <3 mam nadzieje, ze w koncu doczekam sie waszego buziaczka na zdj, to musi byc cos pieknego! najpiekniejsza polka i piekny mezczyzna!

    ReplyDelete
  33. Zaczne od tego - Lauro, przepieknie Ci w tym stroju, jak we wszystkim :> a teraz moj interes, nie wiem, czy dobrze pamietam - bylas posiadaczka starszych telefonow z jabluszkiem niz 5s? jak wielka jest przepasc miedzy 4 a 5? czy jest to roznica tak straszna, tak okropna, ze lepiej inwestowac w 5s? Nie podoba mi sie ten model ze wzgledu na rozmiar, oczywiscie przeczytalam w internetach to i tamto na ten temat, ale jestem ciekawa opinii osoby, ktora jest mi blizsza niz bylo kto z forum (poniewaz do Ciebie zagladam od jakiegos czasu :)) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  34. Lauro, Twoja sukienka od Johna Patricka to kolor pebble czy wheat?

    ReplyDelete
  35. Kiedy wraaacasz? ;)

    ReplyDelete
  36. hej Laura
    polecisz jakieś klimatyczne miejsca w Katowicach? mam na myśli kawiarnie, uliczki czy też opuszczone budowle. wybieram się tam na wycieczkę i nie interesuje mnie galeria handlowa. z góry dzięki i pozdrawiam

    ReplyDelete
  37. http://www.zara.com/pl/pl/shoes---bags/kobieta/buty/sanda%C5%82y-na-obcasie-z-paskiem-wok%C3%B3%C5%82-kostki-c665017p2012534.html czy http://www.vinted.pl/kobiety/polbuty/5485030-zara-buty-klapki-sandaly-obcas-37-blogerskie-wstawki-zlote ?? proszę doradź

    ReplyDelete