6/04/2014

FINSK heels


Uniform Studios top, Zara skirt, Apart necklace, FINSK heels

136 comments:

  1. cudowna<3 najbardziej lubię Cię w takich stylizacjach 100% kobiecości :)

    ReplyDelete
  2. hej, świetne masz włosy. wydają się bardzo zdrowe mimo tych wszystkich zabiegów. w ostatnich postach też wyglądały ładnie, ale dzisiaj to już w ogóle! wydają się takie gładkie i zdrowe, użyłaś czegoś nowego czy inaczej ułozyłaś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki! dzisiaj byłam u fryzjera, więc pewnie dlatego wydają się lepsze

      Delete
    2. Aaa super masz te włosy. Kolejny raz na Grażyńskiego w salonie? Jakbyś oceniła cały salon? Wspominałaś, że pracują na jakichś dobrych kosmetykach, tak? Wypytuję bo szukam od dłuższego czasu fryzjera, który potrafi zrobić dobrą koloryzację...P.S Masz piękną figurę, o czym zapewne wiesz. :)

      Delete
    3. tak, to jest salon jednej fryzjerki, sama go prowadzi. jest malutki i wizualnie bardzo sredni (wkrotce sie przenosi do innego lokalu), mnie osobiscie przyciagaja ladne miejsca, ale Pani Magda jest tak swietna fryzjerka (i w ogole jest fajną babką, bardzo milo spedza sie tam czas :D), że mam to gdzies. jestem baaardzo zadowolona. używa farb/kosmetykow Montibello a ceny są bardzo przyjazne. dzięki! :)

      Delete
    4. jaka jest cena farbowania włosów?

      Delete
  3. jaka piękna pupa! jestem fanką raczej bardzo szczupłych sylwetek wybiegowych modelek, ale Twoja szczupła figura z "krągłościami" wygląda super!

    ReplyDelete
  4. ale mega włosy! fajne płowe highlightsy

    ReplyDelete
  5. o ja cie! jaki tyłeczek - chciałabym taki mieć :(
    mogłabyś zmierzyć obwód uda? pytałam kiedyś o te szorty i serio nie chcę wyglądać jak szkieletor, a boję się, że wezmę za duże :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie mam czym zmierzyc teraz uda, juz ktorys raz pytasz i akurat zawsze nie w pore :D mam rozmiar M tych spodenek i sa za duze w talii, wez albo S albo XS jak jestes szczuplejsza ode mnie

      Delete
    2. nie chce sie klocic, ale gdzie jest problem?
      Kupujesz szorty online to masz podane wymiary, kupujesz w sklepie to chyba mozesz przymierzyc?
      Sory, ale mi to wygląda na jakas chorą obsesje...

      Delete
  6. Standardowo stajesz tak by uwypuklic tylek :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha typowe

      Delete
    2. http://oi57.tinypic.com/ztugkm.jpg w drugą stronę też płaski nie jest XD

      Delete
    3. co to za komentarz? i co tu robi to nieszczęsne XD? może jeszcze napisz "lol patrzcie jaką mam fajną pupcię"?

      Delete
    4. schemat zachowan anonimow znam doskonale, komentarze nieuchronnie zmierzaly do debaty z teza glowna "w drugą stronę ma płaski tylek dlatego stoi tak", uniknęliśmy tego, o co chodzi

      Delete
    5. hahaha Lora mistrz :D <3

      Delete
    6. chodzi o to, że ten komentarz był bardzo infantylny.

      Delete
    7. holy fuck! czemu tego zdjecia nie ma na blogu!? jest najpiekniejsze ze wszystkich, boze, jestes na nim serio cudowna!

      Delete
  7. fajna pupa ;)) ale dla mnie troche za sino, jakis moze kolor by sie na usta przydał :)

    ReplyDelete
  8. potrzebuję pomocy :C
    http://www.zalando.pl/nike-performance-air-pegasus-30-obuwie-do-biegania-amortyzacja-szary-n1241a07m-c11.html czy http://www.zalando.pl/nike-performance-flyknit-lunar2-obuwie-do-biegania-lekkosc-bialy-n1241a09k-a11.html ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja bym wziela lunary, te pegasusy kiedys prawie kupilam ale cos mi nei pasowalo i sie rozmyslilam

      Delete
  9. Laura, chciałabym zwrócić uwagę na drobny szczegół (techniczno-kosmetyczny). Zdjęcia na Twoim blogu są dość duże i przeglądając na laptopie widzę albo Twój korpus, albo Twoją pupę i nogi. Inaczej na ipadzie, ale myślę, że większość z nas używa komputerów. Tak czy inaczej, może wrzucaj też mniejsze zdjęcia? Byłoby fajnie, jak nie to trudno! :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. u mnie są normalnej wielkosci i jak czasami wchodzilam na swojego bloga z innego komputera czy z telefonu to tez optymalne,tak wlasnie jak na ipadzie. 600px w poziomie to juz za male, sama wole jak na stronach są duże zdjęcia, wydaje mi sie, ze tak jest lepiej

      Delete
    2. u mnie na laptopie też trzeba przewijać. duże zdjęcia rzeczywiście są dobre pod tym względem, że można przyjrzeć się szczegółom. niestety, jeżeli chcę zobaczyć całą sylwetkę, muszę przewijać ekran w odpowiednim tempie. :)

      Delete
    3. Zdjęcia są odpowiednie, na telefonie również są okej. Wystarczy kliknąć na zdjęcie i macie w całości.

      Delete
    4. już lecę otwierać każde zdjęcie po kolei w nowej karcie.

      Delete
    5. @up bidulka, podłącz sobie 40 calowy telewizor.

      Delete
  10. no,no dobra robota! przegenialne zdjęcia, jesteś najpiękniejsza :)
    shoaww.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. zmiana koloru to Twoja najlepsza decyzja ever - ten kolor tak baaaaaardzo podkresla Twoją urodę, Twoją kobiecość... Wyglądasz tak promiennie!Chyba czas bym też się wybrała do fryzjera haha;)
    Bo już o figurze to nie wspominam:) już tyle moich peanów pochwalnych powstało pod innymi postami, że hoho;)

    ReplyDelete
  12. Laura, włosy są wspaniałe. Kolor sam w sobie jest piękny, do tego na Tobie prezentuje się fantastycznie. Naprawdę prześwietna zmiana.
    O outficie się rozpisywać nie będę, bo wiadomo, że świetny ;) Chciałam natomiast napomknąć o czymś jeszcze - mnóstwo osób komplementuje Twoje usta (absolutnie zasłużenie ;) ), ja natomiast uważam, że do tego jeszcze masz naprawdę piękne oczy :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  13. u mnie tez sie nie mieszcza na ekranie bez przewijania :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. bez przewijania na boki? haha, dupsko na caly ekran? u mnie to widac tak, na wszystkich innych komputerach, z ktorych korzystalam tez: http://oi59.tinypic.com/2pyb7mq.jpg, nie chcialabym zeby byly za male

      Delete
    2. hahhahaha :D u mnie tez tak widac jak pokazalas, czyli nie mozna zobaczyc calego zdj bez przewijania w dol :)) no ale to nie przeszkadza jakos

      Delete
    3. aa, w tym sensie, myslalam, ze zdjecie jest wielkie na caly ekran a zeby zoabczyc panel boczny bloga to trzeba przewinac daleko w prawo. tak to spoko, zeby zobaczyc cale bez przewijania to zdjecia musialyby byc naprawdę malutkie, 600px max a to dla mnie za małe :)

      Delete
    4. Kliknijcie sobie kółkiem od myszki albo prawym 'otwórz w nowej karcie' i pojedynczo każde zdjęcie dopasuje sie do strony :P

      Delete
  14. Super naszyjnik! Gdyby był srebrny, na pewno bym go kupiła.

    ReplyDelete
  15. rewelacyjny kolor, przepięknie wygląda! podasz namiary na tego nowego fryzjera? też jestem z katowic

    ReplyDelete
    Replies
    1. napisz na maila info@horkruks.com, bo nie wiem czy to prywatny nr czy sluzbowy i czy moge podawac tutaj :)

      Delete
  16. Farbowałaś włosy sama ? Jakiej farby użyłaś ? Są przepiękne ! ;)

    ReplyDelete
  17. Laurko jakie superstary byś kupiła? białe z czarnymi paskami czy całe białe? jakie Ci się podobają?

    ReplyDelete
  18. Laura, uśmiechnij się kiedyś.

    ReplyDelete
  19. Uwielbiam takie kobiece "outfity" w Twoim wykonaniu. Piękna figura.

    ReplyDelete
  20. czy białe t-shirty z cosa zawsze wybierasz z małym dekoltem czy większy też może być?

    ReplyDelete
    Replies
    1. najbardziej lubię najzwyklejsze z malym ale kilka z wiekszym tez mam

      Delete
  21. oniee, ten zamek w butach straszny, rodem z dajśmana! a poza tym pięknie. nie spodziewałam się, że w tym kolorze też będzie ci dobrze. czas na rudy, haha! bo poza rudym miałaś już chyba na głowie wszystko. serio mówię teraz, jako rudzielec byłabyś piękna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja tez ogolnie nei lubie zamków w butach z bok, ale ten jest bardzo porzadnie wykonany, taki solidny ciężki zamek a nie plastik fantastik jak w zarowych. nie mam zdjecia detalu a na stronie jeszcze ich nie ma, wiec nie mam jak pokazać. smieszne, ze zwrocilas na to uwage, bo ja przed wybraniem tych butow zastanawialam sie jaki okaże się ten zamek :D

      Delete
  22. laura,zastanawiam sie nad tymi traperami-http://www.butyk.pl/towar.23097.Trapery_z_metalowymi_klamrami_botki_trapery_bronx_Qinn_43859.html?gclid=CMiNnMj44L4CFaYfwwodJAoAEQ Brac???

    ReplyDelete
    Replies
    1. mnie się w ogole nie podobaja, kompletnie nie w moim stylu

      Delete
    2. jasne,bo w Twoim stylu jest noszenie adidaskow do wszystkiegi,oraz oblesnych birkenstockow....zdarzaja Ci sie fajne stylizacje,ale zazwyczaj prostota typu dzinsy=sweter=adidasy,jest wg mnie zwyczajnie brzydka..czesto pojawiaja sie tu opinie,ze masz wyszukany super styl-ja osobiscie tak nie uwazam,mam widocznie inne poczucie estetyki.

      Delete
  23. Świetne są te sandały.Właśnie takie lubię obcasy,kiedyś podobne kupiłam w Aldo i często je noszę,a inne stoją jako ozdobniki,w szafie...Napisz jeszcze,czy są wygodne i do "noszenia" czy raczej na krótkie dystanse i do samochodu?:)Wyglądasz,jak zwykle zresztą,uwodzicielsko i ponętnie.Piękna z ciebie dziewczyna.Miło się ciebie czyta.Gratuluję bloga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. najwygodniejsze buty na obcasie jakie miałam!, nadają się na co dzień jak najbardziej. dziękuję! :)

      Delete
  24. Hej, podoba Ci się np taka bluza TNF? http://thenorthface.strefamarek.allegro.pl/bluza-the-north-face-m-drew-peak-plv-hd-kx7.html?p=8607387

    ReplyDelete
    Replies
    1. niee, mnie sie podobaja z malym logo z boku a nie z takim wielkim

      Delete
    2. hej Laura, czyto ten salon? - http://www.dzielnica24.pl/koszutka/fryzjer/878-salon-fryzjerski

      Delete
    3. na Grazynskiego 9 są 2 salony, ten nazywa sie Figaro

      Delete
  25. Masz genailna figure. Z wczesniejszych postow wiem, ze cwiczylas i moje pytanie brzmi czy taki efekt uzyskalas tylko dzieki "dywanowym cwiczeniom" jak mel b? I jak dlugo zajelo ci osiagniecie takiego efektu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuje! ja cwicze tylko na tylek, ale nie jakos regularnie a te cwiczenia sa bardzo fajne

      Delete
    2. A czy dzięki tym ćw da się trochę powiekszyc tylek??:D ja jestem chuda i nie zależy mi na jakims spalaniu, podniesieniu itp. ale mysle czy nie zacząć tego cwiczyc regularnie bo ćwiczenia sa spoko ale jak ma mi to pomniejszyc tylek to sobie daruje:D

      Delete
    3. jak najbardziej, ja je robie zeby powiekszac, wzmacniają sie miesnie i sie uwypukla :D

      Delete
    4. i widzisz różnicę? bo wczesniej tez mialas wypukly

      Delete
  26. Podoba Ci się bluza Stella McCartney x Adidas? http://img07.allegroimg.pl/photos/oryginal/42/91/89/69/4291896941 Myślisz, że warto ją kupić?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ta nie, nie przepadam za innym kolorem rekawow

      Delete
    2. a może masz na oku jakąś fajną bluzę? niekoniecznie na zamek, może być też wkładana przez głowę :)

      Delete
    3. http://www.footlocker.com/product/model:199247/sku:61457010/nike-club-swoosh-po-hoodie-mens/black/white/?cm=searchmenshoodies

      Delete
  27. Lorka, jakie perfumy na lato polecasz?
    p.s. Super stylizacja;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja mam w planach po staremu uzywac ck in2u, nie chce mi sie szukac nowych zapachow :)

      Delete
    2. a co uważasz o perfymach Calvin Klein One ?

      Delete
    3. też taki uniseksowy klimat ale jakoś mi nie pasują

      Delete
  28. kolor włosów jest genialny!

    ReplyDelete
  29. Hej, Laura. To ty pisałaś kiedyś o tym, że używasz produktów Joico (rekonstruktor i hydrator)? Jeżeli tak, to powiedz mi jaki one dokładnie efekt dają? Czy oprócz tego, że włosy są nawilżone i zregenerowane, są mocno wygładzone, ciężkie czy oklapnięte? Bo tych trzech cech się zawsze obawiam i mam fisia na tym punkcie, bo z jednej strony marzę o włosach zdrowych i bez skrętu, ale z drugiej boję się takiego typowego wygładzenia jak u fryzjera. Nie wiem czemu, ale gładkie włosy mi nie pasują :/ Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie, jeżeli używałam kiedyś czegoś tej marki to jednorazowo i krótko, bo nie przypominam sobie :)

      Delete
    2. aha, ponoć świetne dla ekspresowej regeneracji :)

      Delete
    3. chciałam jeszcze zapytać z ciekawości. dużo czasu spędzasz przed komputerem? bo ja niestety sporo godzin, a to ponoć takie szkodliwe kurcze..

      Delete
  30. Czy jesteś zadowolona z macbooka ?

    ReplyDelete
  31. http://4.bp.blogspot.com/-zoSrvnDHcFs/UF3rlmY9SkI/AAAAAAAAGQA/37i3sFEXvek/s1600/002.jpg usunęłaś ten tatuaż na lewej ręce?

    ReplyDelete
  32. Takie zdjęcia lubię, choć buty jak dla mnie do wymiany.
    Czy jedwabną sukienkę o tym fasonie: http://oi57.tinypic.com/2rqk1ao.jpg możnaby nieprasowaną nosić na co dzień (do skromnych butów, bez biżuterii), czy lepiej sprzedać ze względu na zbyt elegancki krój - jakby co to rozmiar 34, pewnie będzie za niedługo na znanym portalu aukcyjnym. ;)
    O opinię proszę każdego, komu chce się ją wyrazić.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak dla mnie zbyt elgancka na co dzien, sugeruje sie moim pierwszym wrazeniem po otwarciu linka - sukienka na wesele, bo na upartego wszystko można podciągnąć pod "czemu nie, do zwykłych buów" :D

      Delete
  33. Bosko wyglądasz,buty są mega :)
    wuess.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. dobrze dobrana stylizacja do twojej figury, wyglądasz bardzo kobieco. buty świetnie się prezentują i żałuję, że nie potrafię chodzić w obcasach, a mam już 23 lata i chyba nigdy się ni nauczę. chociaż takie konkretne i mocne obcasy jak widac u ciebie wydają się być bardzo wygodne.

    ReplyDelete
  35. ludzie sa wybitnie durni, pretensje o duze zdjecia, naprawde? rozumiem gdyby 'rozlewaly' sie na boki i pojawilby sie dolny scroll, ale tu nie ma takiego problemu, estetyka jest zachowana, a stylizacjom mozna sie dokladnie przyjrzec

    ReplyDelete
    Replies
    1. to nie miały być pretensje, po prostu zwykła sugestia, że mogłyby być trochę mniejsze :D

      Delete
  36. Pisała o tej marce Alina z alinarose.pl

    ReplyDelete
  37. Super! wreszcie masz świetny kolor włosów, już na tym poprzestajesz? bo wydaje się być wreszcie dobry, naturalny i bardzo Ci pasuje. Podcinałaś też końce? naprawdę efekt jest super, aż trudno uwierzyć, że osiągnełaś coś takiego z czerni, bosko. + ta spódnica to jest ta ołówkowa z wysokim stanem i szerokim paskiem, którą już kiedyś pokazywałaś w całej okazałości?

    Pozdrawiam!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, to jest ta spodniczka. dziękuję! :) to już prawie ostateczny efekt, coś tam rozjaśnimy od dołu i będziemy nakładać popiel na całość żeby to jeszcze chłodzić ale wiele się nie zmieni. zastanawiam się tylko cały czas czy ujednolicić do 1 koloru czy zostawić sobie takie refleksy, które też mi się podobają, bo kojarzą mi się z niejednolitością naturalnych włosów, sama nie wiem. a końcówek nie podcinałam, fryzjerka powiedziała, że nie są w złym stanie i że podetniemy następnym razem po już ostatnim użyciu rozjaśniacza

      Delete
    2. Lauro błagam nie nakładaj żadnego popielu! Wyglądasz teraz niesamowicie! Bardzo zdrowo i przyjemnie dla oka ;) Aż cała promieniejesz :)

      Delete
  38. fajnie Ci z tymi refleksami, więc zastanów się właśnie czy ich nie zostawić! ja mam włosy tej samej długości i nigdy nie farbowałam, mam taki ciemny, naturalny brąz, ale ostatnio też mnie podkusiło żeby rozjaśnić na lato i zrobiłam sobie ombre, nie takie chamskie walnięcie rozjaśniacza na dolną partię, tylko właśnie rozjaśnienie końców cieniutkimi pasemkami i efekt jest fajny, bardzo naturalny i tylko ze 2 tony jaśniejsze, więc polecam, myślę, że super Ci z takimi lekko jaśniejszymi pasmami. Czekam na efekt końcowy!

    ReplyDelete
  39. zostaw refleksy, sa extra! moze juz nawet nie rozjasniaj calosci tylko wlasnie dodatkowymi refleksami? :) ja bardzo lubie taki efekt

    ReplyDelete
    Replies
    1. już teraz rozjaśniałyśmy refleksami a nie rozjaśniaczem na całość, fryzjerka mi odradzała, bo mogłyby wyjść za jasne i niepotrzebnie się zniszczyć a to rzeczywiście fajnie się wplata we włosy :)

      Delete
    2. aano własnie, wyszlo cudownie, zdolna babeczka. a jeszcze pamietaj ze slonce Ci rozjasni wlosy :) takie jasne sa na to podatne

      Delete
  40. kiedy wyjezdzasz?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. w takim razie przyjemnej podróży i dołączam się do wszystkich próśb o to, żebyś jednak dodawała posty jak najczęściej. Zdjęcia widoczków mile widziane! ;)

      Delete
    2. dziękuję! :) postaram się jak najczęściej

      Delete
  41. Nie ma to jak jarać się jasnym plackiem na odrostach. Włosy tragedia, ten kolor (a raczej mix kolorów) to nieporozumienie. Chciałaś zimny odcień jasnego brązu, idziesz w żółty na górze, rudy na dole :( Dobra stylizacja, ale buty toporne i poprostu nieładne. Bluzka za to świetna

    ReplyDelete
    Replies
    1. oczywiscie moze Ci się nie podobac ale nie wiem gdzie widzisz żółty. zimny jasny brąz to już nieaktualne, może na zimę, teraz mam największą ochotę na ciemny blond w takiej tonacji: http://cdn1.independent.ie/incoming/article29551152.ece/b4330/ALTERNATES/h342/kim-kardashian-blonde-hair.jpg (nie bijcie za Kim, ale innego zdjęcia nie mogę znaleźć) i do tego dążę

      Delete
  42. masz w planach zakup superstarów? Twoim zdaniem można łaczyć je ze wszystkimi rzeczami?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z czasów podstawówki posiadam gdzieś głęboko schowane czarne z białymi napisami, haha.. nie wiem czy ich nie wyjąć, chociaż szczerze wolałabym białe z czarnymi paskami.

      Delete
    2. czarne mi się w ogóle nie podobają :D tylko białe z czarnymi paskami i białe z białymi

      Delete
  43. Nie żałujesz swoich tatuaży?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie, tylko tego na biodrze, kiedyś go usunę, zawsze szkoda mi kasy

      Delete
    2. zakryjesz innym, czy raczej pozostawisz delikatną bliznę?

      Delete
  44. http://www.zalando.pl/g-star-perfect-prochowiec-niebieski-gs121h00i-k11.html?wmc=DIS48_RT_PL_1881758.&opc=2211

    Hej! Szukam płaszcza na wiosnę / wczesną jesień. Czegoś dobrej jakości, prostego, bez pagonów, nadmiernej liczby guzików itp. Jak sądzisz? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie podoba mi się kompletnie. za taką kwotę możesz kupić naprawdę ładny i porządny płaszcz w COS, wkrótce na pewno pojawią się trencze. a zobacz na lagarconne.com, tam mają duuużo pięknych płaszczów

      Delete
    2. http://portalwiedzy.onet.pl/141057,,,,plaszcz,haslo.html

      Delete
    3. Huhu, wyluzujcie z tym poprawianiem.

      A Tobie Lauro dziękuję za opinie i linka do La Garconne. Niestety udało mi się zobaczyć tylko część ich projektów - oficjalna strona internetowa nie działa. Wciąż wyświetla mi się komunikat, że wpada w pętlę. :-/

      Poleciłabyś inne sklepy online tego typu? Mam na myśli te oferujące dobrej jakości ubrania (naturalne tkaniny), w tych okolicach cenowych? Nie muszą być to koniecznie płaszcze, ale również sukienki itp.

      PS. Piękne buty ! Zakochałam się w nich, ale niestety przy 178 cm wzrostu taki obcas odpada. :-(

      Delete
  45. http://sklep.sizeer.com/nike-torba-hood-waistpack-nike,marka,NI,239920578.bhtml
    kupiłabyś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ta mi się nie podoba, taką bym kupiła: http://www.cezary07.webd.pl/czarls07/pozostale/05.Nerka_Nike_BA4601/4.jpg

      Delete
    2. ta jest super! masz link do strony, na której można kupić?

      Delete
    3. zdjęcie z wyszukiwarki, ale takie można znaleźć w sklepach typu go sport, inter sport, sizeer, poszukaj też na allegro

      Delete
  46. spódniczka jest już wyprzedana? masz link?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie widzę na stronie, wyprzedana

      Delete
  47. Czy top jest na stronie? Nie pisałaś kiedyś, że posiadasz krótki z COS (podobny do tego?)

    ReplyDelete
    Replies
    1. już wyprzedany, nie mam nic takiego z COS

      Delete
  48. Lauro zaczelam po raz kolejny squat challenge (haha), ale jest jeden problem bo nie chce rozbudowywac miesni ud.. to na prawde ostatnie czego bym chciala (bardzo nie podobaja mi sie takie odstajace umiesnione uda tym bardziej u nizszych kobiet) , zauwazasz jakies efekty po mel b? bo szczerze mowiac jest to o wiele przyjemniejsze niz przysiady.. czy ktoraś z Twoich czytelniczek moze ma na to jakas rade? alvo jakas alternatywe? cwiczenia na pupe i wiczenia na nogi ktore je wysmuklaja a nie ''pakuja'' uda? chce cos zrobic ze swoim malo kobiecym cialem, chcialam zwiekszyc troche pupe i wysmuklic nogi, ale nie umiem sie za to zabrac haha licze, ze ktos moze cos wiecej wie w temacie. buzi Laurka jestes piekna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie znam się na tym, ja robię tylko Mel na tyłek (polecam i na pewno od tego nie zrobią się uda-maczugi), może któraś z dziewczyn, które tu zaglądają będzie wiedziała co polecić

      Delete
    2. ja słyszałam że pływanie wysmukla ciało

      Delete
    3. Ja polecam ćwiczenia Tamilee Webb z lat na 90., między innymi na tyłek, z tym, że one częściowo opierają się na przysiadach, wydaje mi się, że są trochę bardziej wymagające siłowo niż te od Mel B (w tym sensie, że czuję po nich większe zmęczenie i zakwasy). Czy one nadmiernie nie rozbudowują mięśni - trudno mi powiedzieć, ćwiczę stosunkowo od niedawna. Chodakowska też ma jakieś kilkuminutówki na pośladki.

      Delete
  49. podoba Ci się Ewa Władymiruk?

    ReplyDelete
  50. znasz jakiś sposob na rozszerzone,widoczne pory? Twoje są widocznie pod makijażem ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie, jak się przyjrzysz to tak ale nie jakoś bardzo

      Delete
  51. http://instagram.com/p/ox72PBhhTm/ Twoje? suuper są! gdzie można je kupić?

    ReplyDelete
  52. Lora, nosisz jeszcze białe vansy? co o nich sądzisz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. szału nie ma ale są ok, ja moje wyprałam w pralce i pojawiły się żółte plamy z kleju, więc nosić nie będę

      Delete
  53. Przepiękne buty, czy są jeszcze dostępne w sprzedaży? Nie mogę ich znaleźć w sklepie internetowym producenta...

    ReplyDelete
  54. Świetne buty ! Wiadomo kiedy będą dostępne w sprzedaży?

    ReplyDelete
  55. Jakiś czas temu odkryłam Twój blog i jedno muszę powiedzieć. Niewymuszona prostota, minimalizm, styl. Uważam Cię za jedną z najlepszych Polskich blogerek, które swoim stylem budują przekaz. Świetna jakość bloga. Naprawdę gratuluję. Czuć i widać w Tobie autentyczność.
    Jeśli mogę dodać, wolę Cię w ciemnej wersji ;)

    Serdecznie Pozdrawiam,
    Natalia Penar

    ReplyDelete
  56. naszyjnik z Apartu chyba niedostępny już będzie? jaka to kolekcja?

    ReplyDelete