10/23/2012

new in: Zara cowboy ankle boots


robi się coraz chłodniej, więc przyszła pora na skompletowanie obuwia na jesień. pierwszym nabytkiem były zaprezentowane niedawno botki z Zary, kolejnym są zamszowe kowbojki o prostym kroju, pozbawione zdobień, przód podchodzi pod szpic - tak jak lubię. jesienią i zimą noszę głównie czarne obuwie. teraz jeszcze tylko kozaki a'la wiadomo jaki model Givenchy i coś w stylu Milwaukee Isabel Marant!

80 comments:

  1. też właśnie szukam czegoś dla siebie, co myślisz o sztybletach na zimę? http://allegro.pl/meskie-kozaki-botki-sztyblety-skora-modny-fason-i2709342829.html czy facet w takich butach to in or out?

    ReplyDelete
    Replies
    1. są super, ale rzeczywiście wydają się dosyć masywne

      Delete
  2. na wstępie nic nowego, nie komentowałam Ci jeszcze, ale jestes Piekna.

    a drugie, to jakos wspomniane wyzej buty mi do Ciebie nie pasuja, sama szukajac czegos dla siebie znalzalm takie buty i w tych bym Cie na jesieni widziala ;) http://www.zalando.pl/cheap-monday-ankle-boot-czarny-ch611c003-802.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Givenchy pasowałyby idealnie, milwauke -zdziwiona jestem, ale pewnie chce je łączyc z bardzo prostą resztą. Nowe butki super, klasyczne.

      Delete
    2. jak kto uwaza, ja wyrazilam swoje zdanie :)))

      Delete
  3. WOW.....buty Filifionki......

    ReplyDelete
  4. wyglądają bazarkowo niestety

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam na tym punkcie uczulenie, wg. mnie kompletnie nie, chociaż na żywo wyglądają dużo korzystniej - w katalogu nawet nie zwróciłam na nie uwagi, jak zobaczyłam w sklepie stwierdziłam, że muszę je miec. i zamsz fajny gatunkowo, naturalny. no ale co kto lubi

      Delete
    2. czekam na Twoje zdjęcia, pewnie na nodze wyglądają korzystniej, bo tutaj nie zwracają na siebie uwagi - ot takie buciczki

      Delete
  5. http://img10.allegroimg.pl/photos/oryginal/27/24/79/35/2724793506 co sadzisz o tej sukience z zarci?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. znudziło mi się już takie coś dawno, więc nie będę obiektywna. nie kupiłabym

      Delete
    2. za 40zl tez nie, haha?

      Delete
    3. a to co jak Laura jej by nie kupila to Ty tez jej nie kupisz? Jezu, chyba kazdy ma swoj styl, tak?

      Delete
    4. misiu drogi, czytanie ze zrozumieniem to ciężka sztuka, ale da się to ogarnąc, serio;)

      Delete
  6. laura, Ty kupujesz perfumy w sephorze/douglasie, co nie? ja równiez dotychczas tak robilam, dopoki nie znalazlam allegrowicza ktory sprzedaje ORYGINALNE perfumy -50% :) kto by pomyslal..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zdradz kto to, chociaz nie wierze w uczciwosc i oryginalnosc a twoj komentarz to zapewne reklama ;)

      Delete
    2. dawaj jego nick :P od kilku miesiecy zbieram na Kenzo Jungle (idealne na zime) i zawsze kasa idzie na cos innego ehh... ale cos nie chce mi sie wierzyć że -50 i oryginały

      Delete
    3. nie, to nie jest reklama :) w żadnym wypadku. zresztą - sprawdzcie komentarze - są w 100% pozytywne, a produkty są sprowadzane legalnie. sama byłam mile zaskoczona:) nick to ipachne

      Delete
    4. kenzo jungle był kiedyś w super-pharm, może dalej jest, sprawdź to, tam masz na pewno oryginalne i o wiele tańsze. nie kupuj nma allegro nigdy takich drogich perfum! :)

      Delete
  7. hahaha, też je kupiłam tydzień temu! podobnie jak ty jestem miłośniczką sztybletów,chciałam jeszcze jakieś zwykłe proste buty na codzien,już miałam kupowac kolejne sztyblety (tym razem zamszowe ) ale w oczy rzuciły mi się one, wzięłam dla odmiany. bardzo wygodne, bedziesz zadowolona :)

    ReplyDelete
  8. a te od Marant ci sie podobają: http://www.shoeperwoman.com/wp-content/uploads/2012/10/isabel-marant-cowboy-boot.jpg ?

    ReplyDelete
  9. cześć Laura, sory za spam ale musze ją szybko sprzedać.. dodasz ?
    http://allegro.pl/duza-torba-adidas-oldschool-adicolor-jak-nike-i2737714967.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. za taka cene? nowa za tyle mozna kupic...;]

      Delete
  10. Laura nie za dobrze Ci ?:D wciaz buty kupujesz :D

    ReplyDelete
  11. Z takich bogato zdobionych butów, ja zakochałam się w tych: http://1.bp.blogspot.com/-6l3mqr0FTEg/UDvaEVxKD2I/AAAAAAAABt0/gCFnjUOz3kU/s1600/0333.jpg Balmaina

    ReplyDelete
  12. nie w moim stylu zupełnie, ale jak Ci się podobają to ok.

    ReplyDelete
  13. ojj nie pasują do Twojego stylu troche :/

    ReplyDelete
  14. na zdjęciu prezentują się całkiem nieźle, ciekawa jestem jak na nodze :)

    ReplyDelete
  15. http://www.mishmashclothing.pl/produkt/1268 Laur fajne?

    ReplyDelete
  16. Laura masz jeszcze do sprzedania katanę? Pamiętam, że miałaś ją na szafie :>

    ReplyDelete
  17. http://www.google.pl/imgres?um=1&hl=pl&sa=N&biw=1366&bih=643&tbm=isch&tbnid=5DaUg5XHM7PXwM:&imgrefurl=http://www.papilot.pl/ciuchy/19407/21/Lana-Del-Rey-dla-HM-Mamy-cala-kolekcje-jest-przecudowna-look-book-ciuchy.html&docid=RRJt-Cf2u4C1nM&imgurl=http://papilot.mykmyk.pl/img/660/0/lana-del-rey-hm-10567344.jpg&w=480&h=619&ei=sxKIUP2kEoG1tAbJloGoBA&zoom=1&iact=hc&vpx=799&vpy=179&dur=577&hovh=160&hovw=124&tx=115&ty=84&sig=106200459539659358883&page=2&tbnh=155&tbnw=120&start=19&ndsp=29&ved=1t:429,r:17,s:20,i:192 podoba ci sie ta ramoneska lary?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laura, co sadzisz> tez jestem ciekawa. jakis mul wrzucil najdluzszego linka swiata haha, chodzi o te szara ramone melanz <3

      Delete
    2. a komu by sie chciało skracac linka? mnie nie. nie kupiłabym tego, ale zła nie jest

      Delete
    3. wyystarczy kliknac prawym przyciskiem i wybrac otworz zakladke w nowej karcie :) nie jest to wyczepujaca czynnosc haha

      Delete
    4. wystarczy przeciągnąć zdjęcie do paska adresu strony -.-

      Delete
  18. Jaki nosisz rozmiar płaszcza z zary? Waham się przy zakupie, który wybrać a jestem podobnej sylwetki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja zawsze biorę S w Zarze, ale z ich rozmiarówkami różnie to bywa, nie kupiłabym płaszcza z Zary nie mierząc wcześniej

      Delete
  19. Milwaukee Isabel Marant? Baardzo w Twoim stylu, minimalistyczne :D szczegolnie te dżety czy co to tam jest

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam ochotę na buty tego typu łączone z ultra prostą resztą - chyba łatwo się domyslic!

      Delete
  20. co myślisz o noszeniu swetra na sukience? + sztyblety na obcasie + shopper + jakiś komin. taki jesienny fit

    ReplyDelete
    Replies
    1. niewiele mi to mówi, może byc kiepsko a moze byc fajnie, zależy jakie dokładnie rzeczy masz na myśli

      Delete
    2. sukienka basic z h&m, czarna + szary sweter oversize + czarne sztyblety i rajstopy czarne + zwykły shoopper czarny z naturalnej skóry, komin ciemny beż, ale nie jest tu niezbędny.

      Delete
  21. ha, buty są cudowne, mam je również. dzisiaj niestety strasznie bolały mnie stopy po chodzeniu w nich
    3h.

    pytanie z innej beczki: jesteś osobą lubianą? co wgl myślisz o tym, że ludzie starają się by wszyscy dookoła ich lubili i akceptowali? jestem ciekawa twojej opinii.

    uwielbiam twojego bloga! masz super styl <3

    ReplyDelete
  22. jesteś piękna <3

    ReplyDelete
  23. Lauro od kiedy palisz papierosy? najczęściej jakiej marki? :D czy kupując papierosy dbasz o ich ladny wyglad?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, brzmi jak ankieta korporacji tytoniowej, urocze pytanie

      Delete
    2. dlaczego nie odpowiesz?

      Delete
  24. Lauro, czy nadal uzywasz podkladu ColorStay z Revlona? naprawde go szczerze polecasz?

    ReplyDelete
  25. no i kiedy nowy set? :)

    ReplyDelete
  26. jakie są Twoje ulubione blogi modowe?

    ReplyDelete
  27. cudowny kolor, jaka to farba? szukam takiego koloru,ale koncze z czarnym lbem...

    ReplyDelete
    Replies
    1. teraz Garnier Color Naturals ciemny brąz

      Delete
  28. http://imageshack.us/a/img545/5001/dsc03910h.jpg co myslisz o tym body, Laura?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jest piekne, ale do mojego biustu raczej odpada, układałoby się brzydko, bo te 'miseczki' są małe i biust by mi wystawał poza nie. ale przymierzę, może się mylę

      Delete
    2. nawet Jess wystaje, a co dopiero Tobie. to body bedzie wygladac dobrze tylko na malym biuscie

      Delete
  29. w sobote ide na wesele. problem w tym, ze nie jest juz cieplo, a ja nienawidze tych wiesniacko polyskujacych, cielistych rajstop! co bys zrobila na moim miejscu? poszla w golych nogach, czy jednak ubrala te rajstopy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. gołe nogi, zdecydowanie! cieliste rajstopy to najwieksza wiocha pod słońcem, już bym nawet wolała ubrac niepasujące (zakładam, ze nie pasują do sukienki albo butów, skoro wpadłaś na pomysł cielistych) czarne niż iśc w takich. a nie ma takiej potrzeby, przecież jeszcze nie jest tak zimno, z resztą na weselu będziesz w pomieszczeniu, dasz radę :D

      Delete
    2. jasne, 5C i nie jest tak zimno : /

      Delete
    3. szkoda ze kierujesz sie tylko wygladem a nie tym że w nocy są już przymrozki i dziewczyna może sie niezle rozchorować? szczegolnie jak wyjdzie mokra po tancu, jak sobie wyobrażasz być w gołych nogach w temperaturze nawet od 5 do 10 stopni?( a wnocy moze i mniej) wez sobie wreszcie uswiadom ze zdrowie jest wazniejsze niz to ze sie wyglada wieśniacko. chociaż nie wiem co w tym az tak wiesniackiego

      Delete
    4. no to jak wylezie w gołych nogach, mokra po tańcu, w nocy, to może mieć chyba tylko do siebie pretensje, co? ma mózg? zresztą - naprawdę takie cienkie cieliste rajstopki zrobiłyby jej wtedy dużą różnicę. :D ja nie wiem w ogóle, jak można się o takie pierdoły pytać ludzi..... rozumiem, że Laura jest piękna i ma ciekawy styl, ale ludzie ogarnijcie się... Laura powie tak, jakaś laska tak zrobi, przeziębi się/cokolwiek i będzie wtedy niby na Laurę? podoba ci się bardzo sweterek, ale myślisz sobie - ah, spytam Laury co o nim myśli - Laura napiszę, że brzydki i już go nie kupisz? zapytasz Laury jakie pali fajki i też zaczniesz takie palić? to jest chore. O.o

      Laura, a ciebie takie pytania nie przerażają trochę? :P

      Delete
    5. dziękuję! bardzo mi miło, ze ktos jest ciekawy mojej opinii ale czasem to jest tak przegięte, że komiczne

      Delete
  30. nie myslalas o tym, zeby jechac na FW do Lodzi, Lorka? :*

    ReplyDelete
  31. ile razy ogladałas twin peaks? i dlaczego ten serial ma dla ciebie takie duze znaczenie?

    ReplyDelete
  32. Laurka wybierasz się gdzieś na halloween?

    ReplyDelete
  33. przepraszam za spam, ale potrzebuję szybko gotówki!


    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=5059072

    ReplyDelete
  34. to co powiesz o studniówce? zimą jest już zimno, co zrobić zatem, by nie iść w cielistych? gdy widzę cieliste rajstopy, to nóż mi się w kieszeni otwiera, co robić?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeju, pezeciez cieliste rajstopy to nie tylko błyszczace sie jak psu jaj,ca cieme opalone tandetki!!!!!!!!!!!!! sa tez rajstopy 10den, jakby bez koloru i wtedy w ogole nie widac ich na nodze, sa matowe i max cienkie..

      Delete
  35. zmienilabys w klubie kozaki na szpilki?

    ReplyDelete
  36. jakie kolory paznokci na jesien, Laura?

    ReplyDelete
  37. http://allegro.pl/zara-woman-piekna-sukienka-nowa-s-wys-0zl-i2728748572.html co sądzisz?

    ReplyDelete
  38. Lauro, a co myślisz o tym płaszczu w kolorze khaki ? hmm ?? http://allegro.pl/nowy-plaszcz-mango-khaki-roz-s-36-i2738301542.html


    opłaca się ??

    ReplyDelete
  39. Laura jak długo stosowałaś No Scar aby zobaczyć efekty ?
    Gdzie mogę kupić spodnie z lampasami ?

    ReplyDelete
  40. jakie filmy/książki polecasz?

    ReplyDelete